Elver

Wij zijn Elver
Elver heeft als missie: ‘Er zijn om bij te dragen aan een gelukkig bestaan voor mensen met een verstandelijke beperking.’ ‘Er zijn’ betekent dat we er onvoorwaardelijk zijn; alert en aandachtig. Op de verschillende locaties in de omgeving Arnhem, Laag-Soeren en Nieuw-Wehl willen wij de beste zorg leveren en voor iedere cliënt een zo goed mogelijk leven creëren. ‘Elk verhaal telt’ en het verhaal van ieder mens is uniek. Daarom zetten we elke stap in nauw overleg met de cliënt, zijn familie en verwanten. Zo nodig betrekken we verwijzers of specialisten en schakelen we andere professionals van Elver in. Samenspel leidt uiteindelijk tot succes, is onze overtuiging. De ruim 1200 medewerkers van Elver werken in zelfstandige teams. Deze hebben hun eigen verantwoordelijkheid en regelruimte. Het vertrouwen dat professionals vakbekwaam zijn is het uitgangspunt. Ook de vrijwilligers zijn niet meer weg te denken binnen Elver. Ze zijn niet alleen een verrijking voor het leven van de cliënt, maar ook voor begeleiders én familieleden en verwanten.
Vacatures bij Elver
We hebben 33 vacatures voor werk in Elver voor je gevonden
Bekijk alle vacatures05 nov 2024
V&C Dienst/ Het Behandelcentrum/ Uren in overleg
Elver
Nu solliciterenAls allround verpleegkundige in de V&C (verpleegkundige- en calamiteitendienst), ben je verantwoordelijk voor de spoedeisende en medische zorg en mogelijk bij calamiteiten zoals brand en vermissing. Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor telefoontjes van buitenaf. Je bent werkzaam vanuit de locatie in Nieuw-Wehl.
“Vergelijk ons met de reguliere huisartsenpost, alleen nét iets anders”
“Wat ons werk zo leuk maakt: we weten bijna nooit wat de dag en avond ons gaat brengen. De telefoontjes zijn erg divers. Soms handelen we direct vragen af, zoals urine controleren, maar soms zijn het ook complexe vragen. Dan kijken we naar de hulpvraag en welke zorg er op welke termijn nodig is. Zaken waarmee je te maken kunt hebben zijn: injecteren, medicatiefouten, brandmelding, ongevallen, vermissing en katheteriseren. Wij zijn ook bereikbaar voor geplande zorg. Deze verantwoordelijkheid dragen we niet alleen.”
Wil je meer weten over deze afwisselende en uitdagende functie? Bekijk dan hier (https://www.youtube.com/watch?v=ErLDVOwFxAI) de video en kom te weten hoe een dienst eruit kan zien.
Waarom hier werken?
Je krijgt de kans om jouw advies te geven en overstijgend mee te denken. Het is een functie waarin je naar de cliënten en het team toegaat om samen aan oplossingen te werken. Daarnaast kan je verdieping en met name afwisseling vinden in deze functie. Je hebt veel contact met cliënten, teams, artsen en externen.
De V&C (Verpleegkundig- en Calamiteitendienst) ondersteunt medewerkers en cliënten om goede zorg te bieden op de ANW momenten. De diensten zijn verdeeld over werkdagen van 16:45 - 22:30 uur en in de weekenden van 07:15 - 22:30 uur (verdeeld over 2 diensten) zijn wij op zoek naar jou! Jij voert jouw functie uit vanuit het behandelcentrum in Nieuw-Wehl. Als V&C’er ben je een allround verpleegkundige die inzetbaar is voor medische en verpleegkundige vragen en handelingen. Daarnaast coördineer je bij calamiteiten en voer je administratieve taken voor het behandelcentrum uit.
Een kijkje nemen bij de V&C dienst? Klik dan op de volgende link voor een filmpje! https://youtu.be/ErLDVOwFxAI
Wat ga je doen?
Jij fungeert als vraagbaak voor de medische/verpleegkundige vraagstukken en calamiteiten rondom cliënten buiten kantoortijden. Denk hierbij aan de volgende taken:
- Jij kan triageren en de juiste inschatting maken aangaande de hulpvraag die ontstaat.
- Het verstrekken van verpleegkundige/medische adviezen aan de hand van protocollen en NHG standaarden.
- Ondersteunen bij palliatieve trajecten.
- Verpleegtechnische handelingen uitvoeren, wanneer een team hier zelf niet bevoegd en bekwaam in is.
- Op vraag van de arts kan jij onderzoek doen (bijvoorbeeld urine of CRP-meting).
- Jij coördineert het calamiteitenplan en bent verantwoordelijk voor het bewakingssysteem en de alarm- en brandinstallatie.
- Wanneer een cliënt vermist raakt/wegloopt kan je gevraagd worden om een team te ondersteunen.
- Jij bent telefonisch bereikbaar voor binnenkomende buitenlijnen.
Wat vragen wij van jou?
- Voor deze functie ben je in staat om probleemoplossend te werken en prioriteiten te stellen.
- Je bent zelfstandig in het nemen van beslissingen. Je kunt handelen zonder steun van anderen. Je voelt je betrokken en verantwoordelijk bij het werk en je hebt een goede werkinzet.
- Samenwerken is vanzelfsprekend voor jou.
- Je hebt ruime computervaardigheden en beheerst daarbij programma’s zoals Microsoft
- Word, Outlook en eventueel HIS (Promedico ASP/Ysis).
- Je bent in bezit van een BHV certificaat of bereid deze te halen.
- Jij bent in het bezit van een rijbewijs.
- Wij vragen van jou of jij in het bezit bent van een relevant diploma Verpleegkunde op niveau 5 of niveau 4 met ervaring.
- Tot slot ben je in het bezit van een BIG registratie.
- Je krijgt een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
- We gaan graag in overleg over passende uren. De uren zijn eventueel aan te vullen via ons Flexbureau.
- Als V&C’er word jij op basis van jouw opleiding en ervaring ingeschaald in FWG 45 tussen de €2.877,- en €4.017,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur per week).
- Goede arbeidsvoorwaarden: vakantiegeld (8%), eindejaarsuitkering (8,33%, onregelmatigheidstoeslag, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling. Ook ontvang je een Chromebook (en telefoon) die je voor werk en privé mag gebruiken.
- Jouw gezondheid vinden we minstens zo belangrijk. Daarom hebben we speciaal voor onze medewerkers een vitaliteits dashboard. Daarnaast biedt Elver voor jou de mogelijkheid om met korting een fiets aan te schaffen en/of met korting een sportabonnement af te sluiten. Hier vertellen wij jou graag meer over!
- Ontwikkeling: Je krijgt de kans om verschillende (online) cursussen en trainingen te volgen.
Vervolg?
Herken jij jezelf hierin? Dan maken we graag kennis met jou! Wil je eerst antwoord op je vragen? Bel dan de V&C dienst via 06-13670554 of mail naar vcdienst@elver.nl
Nadat jij gesolliciteerd hebt, neemt HR contact met je op over het vervolg van de procedure.
De procedure is als volgt, nadat je hebt gesolliciteerd:
- Jouw motivatie en CV worden doorgenomen door de selectiecommissie.
- Pas jij in het profiel en zijn ze enthousiast? Dan word je uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.
- Je krijgt de ruimte om kennis te maken met Elver door middel van een meeloopmoment of kennismaking.
- Positief? Je krijgt dan een arbeidsvoorwaardengesprek bij één van de HR adviseurs, Femke of Lieke.
Wij vragen van al onze nieuwe medewerkers om een “Verklaring Omtrent Gedrag” te overhandigen voor hun functie binnen Elver. Vanuit de vergewisplicht, zijn wij verplicht om te controleren of een nieuwe medewerker geschikt is om zorg te verlenen aan onze cliënten. Deze screening is onderdeel van ons selectieproces.
Wij zien graag jouw reactie tegemoet!
Meer info
Verpleegkundige en Calamiteitendienst
06 1367 0554
vcdienst@elver.nl
Werkveld | Gehandicaptenzorg |
Opleidingsniveau | Niveau 5 |
Arbeidstijd | Part time |
Arbeidsovereenkomst | Onbepaalde tijd |
Postcode | 7031 HW |
Locatie | Nieuw-Wehl |
Publicatiedatum | 05-11-2024 |
Reageer voor | 30-06-2025 |
Nummer | 135000 |