GGNet

Wij zijn GGNet
GGNet helpt en ondersteunt mensen met psychische, psychosociale of psychiatrische problemen in de regio Oost-Gelderland, Zutphen en Apeldoorn. Bovendien besteden wij zeer veel aandacht aan preventie. Wij bieden met ongeveer 2400 professionals onze cliënten een groot aantal specialistische vormen van hulpverlening. Veel van onze behandelvoorzieningen worden gehuisvest in nieuwe behandel- en therapiegebouwen in de belangrijkste steden in onze regio. Zo staan wij met onze geestelijke gezondheidszorg midden in de samenleving en komt de zorg voor iedere burger binnen handbereik. Aan onze geheel vernieuwde organisatie hebben cliënten en medewerkers enthousiast meegebouwd. Ons werk draait immers om hen. Wij geloven in de talenten en mogelijkheden van vakmensen die hun belangrijkste drijfveer vinden in de kwaliteit van hun eigen werk.
Vacatures bij GGNet
We hebben 127 vacatures voor werk in GGNet voor je gevonden
Bekijk alle vacatures127 vacature(s) gevonden.
01 aug 2025
Manager Achterhoek - Liemers, portefeuille Jeugd
GGNet
Doetinchem

29 jul 2025
Medewerker Helpdesk PPO
GGNet
Warnsveld

28 jul 2025
Salarisadministrateur
GGNet
Warnsveld

17 jul 2025
Verpleegkundige De Weerd 4-8
GGNet
Warnsveld

15 jul 2025
Agogisch medewerker HIKZ/ART
GGNet
Warnsveld

15 jul 2025
GGZ-agoog HIC
GGNet
Warnsveld

01 aug 2025
Manager Achterhoek - Liemers, portefeuille Jeugd
GGNet
Nu solliciterenGeef richting aan de jeugdpsychiatrie in jouw regio
Ben jij een gedreven en inspirerende leider met oog voor mensen én processen? Heb jij een hart voor de jeugdpsychiatrie en weet jij richting te geven in een dynamisch en veranderend zorglandschap? Dan gaan we graag met jou in gesprek.
Met elkaar, voor elkaar
Bij GGNet maken we de beweging van zorg naar gezondheid. We verschuiven van een traditionele, individuele benadering naar een bredere kijk op mentale gezondheid, waarbij de mens in relatie tot zijn omgeving centraal staat. We zetten in op gepersonaliseerde zorg, waarbij autonomie, regie en herstel leidend zijn. In de eigen leefomgeving, zoveel mogelijk met behoud van sociale rollen.
We maken komend jaar een belangrijke beweging naar de brede poli. Deze ontwikkeling past volledig bij onze visie op gepersonaliseerde zorg waarbij de mens in relatie tot zijn omgeving centraal staat. Dat doen we niet alleen. We werken samen met partners in de regio, vanuit vakmanschap en onze kernwaarden: verbinding, perspectief en zingeving.
Werken met ‘jong’ – meer dan zorg alleen
Wat jongeren vandaag nodig hebben, maakt morgen het verschil – voor henzelf, hun omgeving én de samenleving. Daar zetten wij ons elke dag voor in. Goede jeugd-ggz draagt niet alleen bij aan persoonlijk herstel, maar ook aan maatschappelijke winst: minder schooluitval, criminaliteit, verslaving, arbeidsverzuim, uitkeringen en zorggebruik.
We bieden specialistische zorg aan kinderen, jongeren en jongvolwassenen tot ongeveer 24 jaar. We hebben oog voor hun ontwikkelfase en leefwereld. Samen met de jongere – en waar mogelijk ouders of verzorgers – bepalen we het behandeldoel. Daarbij kijken we niet alleen naar klachten, maar vooral naar wat iemand zelf wil en kan.
We werken intensief samen met scholen, huisartsen, wijkteams en andere partners. Want alleen door samen op te trekken kunnen we bijdragen aan een inclusieve samenleving waarin iedere jongere de kans krijgt om zijn of haar eigen leven vorm te geven. We zetten in op passende zorg, aandacht voor veerkracht en de kortste weg naar herstel.
Jouw rol als manager
Als manager geef je leiding aan de jeugdpsychiatrie in de regio Achterhoek en Liemers, waarbij je komend jaar een sleutelrol speelt in de transitie naar de brede poli. Je maakt onderdeel uit van het integrale regiomanagementteam. In deze rol werk je binnen het duale leiderschapsmodel, waarbij jij verantwoordelijk bent voor de bedrijfskundige aansturing en je inhoudelijke partner (zoals een regiebehandelaar of psychiater) zich richt op de zorginhoud.
Je stuurt op:
- Efficiëntie en kostenbeheersing
- Strategische en operationele planning
- Compliance en risicobeheersing
- Teamontwikkeling, werkplezier en duurzame inzetbaarheid
- Innovatie en transformatie: je geeft actief leiding aan de beweging naar de brede poli
Je zorgt voor een gezonde bedrijfsvoering en weet tegelijk oog te houden voor mensen: je coacht, motiveert en inspireert professionals om samen te bouwen aan goede en toekomstgerichte zorg.
Wie ben jij?
Je bent een positief ingestelde en verbindende leider die energie haalt uit complexiteit en verandering. Met jouw toegankelijkheid en overzicht weet je mensen mee te nemen in beweging en richting te geven aan zorg én bedrijfsvoering.
Je herkent jezelf in het volgende:
- Je coacht, inspireert en motiveert professionals – zowel op taakgerichte doelen als op samenwerking
- Je hebt oog voor de mens én het proces: kwaliteit van zorg en een gezonde bedrijfsvoering gaan bij jou hand in hand
- Je overziet het speelveld van zorg, bedrijfsvoering en regionale netwerken en legt hierin de juiste verbindingen
- Je geeft samen met je teams en partners vorm aan regionale samenwerking en toegankelijke ggz
- Je bent een changemanager die energie haalt uit transformatieprocessen en teams meeneemt in vernieuwing
- Je durft koers te bepalen, stelt duidelijke kaders en houdt oog voor vitaliteit, werkplezier en vakmanschap
Wat breng je mee?
- Je hebt een relevante hbo- of wo-opleiding afgerond en een managementopleiding
- Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie
- Je hebt kennis van en inzicht in het werkveld van de GGZ
- Je hebt ervaring met of affiniteit voor transformatie- en veranderprocessen in de zorg
Dit krijg je van ons
Wij bieden je een contract voor 32 tot 36 per week voor de duur van een jaar met zicht op een vaste aanstelling.
- Inschaling in functiegroep 65, met een bruto maandsalaris tussen € 5.027,- en € 6.569,- afhankelijk van kennis en ervaring op basis van een fulltime dienstverband (36 uur).
- Vakantiegeld (8,33%) en een eindejaarsuitkering (8,33%)
- Jouw pensioen wordt opgebouwd bij het PFZW (Pensioenfonds Zorg&Welzijn). GGNet betaalt 50% van jouw pensioenpremie.
- Een Balansregeling voor extra vrije tijd, opleiding of uitbetaling
Wat we je vooral bieden?
Een betekenisvolle rol waarin je samen met je inhoudelijke partner richting geeft aan de zorg. Met volop ruimte om te groeien, invloed te hebben en samen te bouwen aan jeugd-ggz van de toekomst.
Bekijk alle arbeidsvoorwaarden van GGNet.
Echt iets voor jou?
Zie jij jezelf als de verbindende leider die zorg en bedrijfsvoering samenbrengt? Dan kijken we uit naar je reactie!
- Sluiting: maandag 6 oktober
- Gesprekken: woensdagochtend 15 oktober (RGC Doetinchem, Kruisbergseweg 29)
Graag eerst nog antwoord op wat specifieke inhoudelijke vragen over de functie? Bel dan met Ingrid Kolkman, directeur regio Achterhoek en Liemers, via 06-46879599 of mail via ingrid.kolkman@ggnet.nl.
Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Of wil je meer weten over werken bij GGNet? Neem gerust contact op met onze recruiter, Thérèse Mol. Je kunt haar bereiken via 06-51 28 22 01 of t.mol@ggnet.nl.
Werkveld | Geestelijke gezondheidszorg |
Opleidingsniveau | Niet van toepassing |
Arbeidstijd | In overleg |
Arbeidsovereenkomst | in overleg |
Uren van | 32 |
Uren tot | 36 |
Salaris indicatie | 5518 |
CAO | Geestelijke Gezondheidszorg |
Postcode | 7001CB |
Stad | Doetinchem |
Locatie | GGNet, Ambulante Woonbegeleiding in Doetinchem |
Publicatiedatum | 24-08-2025 |
Reageer voor | 24-10-2025 |
Nummer | 142237 |
Intern nummer | hz3ami |