Pluryn

Wij zijn Pluryn
Als zorg moeilijk wordt, kom je naar Pluryn
Pluryn ondersteunt jongeren en volwassenen bij het vergroten van kansen op een zo volwaardig en zelfstandig mogelijke plek in de samenleving. Ook als de problematiek complex is. De eigen kracht en toekomstwensen zijn daarbij het uitgangspunt: Sterker in de samenleving, powered by Pluryn. We zijn een landelijk werkende organisatie met meer dan 400 locaties. Bij ons werken 7400 professionals en 1000 vrijwilligers. Jongeren en volwassenen komen bij ons voor behandeling en ondersteuning: zowel aan huis als in onze voorzieningen voor gehandicaptenzorg, jeugdzorg en GGZ. Leren, werken en vrijetijdsbesteding zijn onderdeel van de zorg.
Ondek Pluryn
Vacatures bij Pluryn
We hebben 139 vacatures voor werk in Pluryn voor je gevonden
Bekijk alle vacatures139 vacature(s) gevonden.
07 feb 2025
Manager Servicecenter
Pluryn
Nijmegen

06 feb 2025
Begeleider EMB Nijmegen
Pluryn
Nijmegen

24 jan 2025
Pedagogisch medewerker logeerhuis de Glind
Pluryn
de Glind

20 jan 2025
Gezinshuisouder(s)
Pluryn
Utrecht

20 jan 2025
GZ psycholoog/orthopedagoog generalist Nijmegen
Pluryn
Nijmegen

16 jan 2025
Bijbaan Pedagogisch medewerker logeerhuis Almelo
Pluryn
Nijmegen

07 feb 2025
Manager Servicecenter
Pluryn
Nu solliciterenHier herken jij jezelf in als Manager Servicecenter
- Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding richting Facility Management, Hogere Hotelschool of Bedrijfskunde;
- Je hebt 15 jaar ervaring in de facilitaire/dienstverlenende sector waarvan minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende functie. Ervaring in de zorgsector is een pré;
- Je bent een verbindende General Manager, met oog voor mens én resultaat;
- Je hebt visie en toont eigenaarschap. Je durft koers te bepalen en daaraan vast te houden, zonder de verbinding met je omgeving te verliezen;
- Je hebt een sterk ontwikkeld analytisch vermogen, kunt goed procesdenken en behoudt de helicopterview. Je communicatieve vaardigheden zijn uitstekend, zowel in woord als geschrift.
Locatie en doelgroep
Om samen met de zorg kwalitatieve, persoonsgerichte zorg te bieden, is het van belang dat de wijze van dienstverlening aansluit bij de behoeften van zowel de cliënt als interne afnemers, zoals onze zorgcollega’s. Het dichter bij de zorglocaties positioneren van het Facilitair Bedrijf biedt als voordeel dat wij beter kunnen inspelen op locatiegebonden ontwikkelingen. Tegelijkertijd streven we naar eenduidigheid in onze dienstverlening, waarbij we vanuit integraliteit werken. Binnen een duidelijk dienstenpakket worden afspraken met de zorg gemaakt over het gewenste niveau van dienstverlening.
In het Servicecenter worden verschillende (kennis) disciplines samengebracht. Deze afdeling wordt aangestuurd door een manager. De rol van het Servicecenter is cruciaal in de keten van dienstverlening. Het Servicecenter is een afdeling waar met name kennis/ adviesfuncties en service zijn gecentraliseerd. Veiligheid- duurzaamheidsadviseurs, projectleiders die advies geven bij huisvestingsvraagstukken en verantwoordelijk zijn voor het organiseren van MJOP. Het Servicecenter is de eerste vraagbaak, neemt storingen en verzoeken aan en is intern de schakel tussen de klant en de facilitaire organisatie. Binnen deze club zijn het signaleren, verbinden en faciliteren de belangrijkste thema's.
Werkveld | Gehandicaptenzorg |
Opleidingsniveau | HBO |
Arbeidstijd | In overleg |
Arbeidsovereenkomst | Bepaalde tijd met uitzicht op vast |
CAO | Gehandicaptenzorg |
Postcode | 6546 BB |
Stad | Nijmegen |
Locatie | Nijmegen en omgeving |
Publicatiedatum | 07-02-2025 |
Ingangsdatum | 07-02-2025 |
Reageer voor | 31-12-2025 |
Nummer | 137366 |
Intern nummer | 3014 |