Trajectum

Wij zijn Trajectum
Trajectum biedt behandeling en begeleiding aan mensen met een lichte verstandelijke beperking en onbegrepen, risicovol gedrag ((SG)LVG). Een gedeelte van onze cliënten heeft een forensische achtergrond. Onze locaties bevinden zich in het noorden en oosten van het land. De cliënten komen echter uit heel Nederland. Trajectum biedt iedere cliënt een op maat gesneden behandelings- en/of begeleidings – en/of activiteitenplan. Dit organiseren we in een keten van hulpverleningsvormen. Deze sluiten naadloos op elkaar aan. Het zorgaanbod in de keten is zeer divers en varieert van strikt gesloten tot en met in de samenleving geïntegreerde woon – en werkvoorzieningen.
Vacatures bij Trajectum
We hebben 15 vacatures voor werk in Trajectum voor je gevonden
Bekijk alle vacatures15 vacature(s) gevonden.
24 nov 2025
Centrale Roosterplanner
Trajectum
Zwolle

24 nov 2025
Persoonlijk begeleider
Trajectum
Rekken

24 nov 2025
Vrijwilliger
Trajectum
Zwolle

24 nov 2025
Persoonlijk begeleider
Trajectum
Eefde

24 nov 2025
Orthopedagoog-Generalist
Trajectum
Eefde

24 nov 2025
Senior Persoonlijk Begeleider
Trajectum
Zutphen

24 nov 2025
Centrale Roosterplanner
Trajectum
Nu solliciterenCentrale Roosterplanner
Minimaal 24 uur per week
Standplaats locatie Berkelland, Rekken en locatie Groot-Hungerink Eefde
Wat ga je doen?
Het roosterproces is één van de meest belangrijke processen voor het leveren van goede zorg en behandeling aan onze cliënten en goed werkgeverschap voor onze medewerkers.
Mede door jouw inzet op het roosterproces proberen we een (flex)planning te realiseren die naadloos aansluit op de zorgbehoefte van onze cliënten en een grote bijdrage levert aan het werkplezier en een goede werk/privébalans van medewerkers, passend binnen de organisatiedoelstellingen en financiële kaders.
Als roosterplanner heb je afwisselend werk. Zo biedt je ondersteuning aan het team en de teammanager in het vormgeven van een rooster en jaarplanning. Hierbij probeer je een optimale balans te vinden tussen de kwaliteits- en bezettingseisen van de afdeling en de wensen van medewerkers. Ook houd je rekening met beleid, CAO en de Arbeidstijdenwet (ATW).
Je verwerkt het rooster en hebt een controlerende functie ten aanzien van de gegevens die noodzakelijk en relevant zijn voor een juiste salarisverwerking.
Naast het planmatige aspect van jouw vak heb je een belangrijke rol in het meehelpen oplossen van acute roosterproblemen bijvoorbeeld bij ziekte.
Waar ga je aan de slag?
Je komt te werken op onze locatie Berkelland in Rekken bij Klinisch Behandelen Oost en onze locatie Groot-Hungerink in Eefde bij Beschermd Behandelen Oost. Onze cliënten zijn mensen met een verstandelijke beperking en onbegrepen, risicovol gedrag ((SG)LVB). Een gedeelte van deze cliënten heeft een forensische achtergrond. We bieden elke cliënt een op maat gesneden behandelings- en/of begeleidings- en/of activiteitenplan.
Wat bieden we jou?
We bieden jou een leuke, afwisselende baan waarin je samen met enthousiaste collega’s iedere dag werkt voor de beste zorg voor onze cliënten.
Daarnaast bieden we jou:
- Een salaris conform cao-gehandicaptenzorg in schaal 40 (€2836 /€3825);
- Een eindejaarsuitkering van 8,33%;
- De mogelijkheid om gebruik te maken van collectieve (zorg)verzekeringen;
- Een fietsplan;
- En bedrijfsfitness.
Wie ben jij?
Je hebt ervaring met planning en roosteren en vindt het echt een sport om een sluitend en gezond rooster voor de teams te maken. Ook al is het rooster altijd onderhevig aan veranderingen, jij houdt je hoofd koel. Je brengt creativiteit mee in het zoeken van oplossingen voor roosterproblemen en onderzoekt concrete en gerichte acties. Je geeft niet snel op en maakt de juiste inschattingen en stelt de juiste prioriteiten.
Je beschikt over een diploma op MBO 4 niveau, bij voorkeur aangevuld met een relevante opleiding personeelsplanner.
Mocht je deze nog niet in je bezit hebben dan biedt Trajectum de mogelijkheid om deze opleiding te gaan volgen omdat wij roosteren een vak vinden. Vanzelfsprekend heb je kennis van systemen/roosterapplicaties en van roosterregelingen. Zo hebben de CAO Gehandicaptenzorg, de arbeidstijdenwet en interne roosterregelingen geen geheimen voor jou. Je snapt hierdoor het beleid dat we voeren en bent in staat dit uit te leggen aan onze medewerkers.
Enthousiast geworden?
Reageer dan snel door te reageren via onderstaande button. Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Ingrid Beimer (Manager Roosterbureau Oost) 06-20332398 of met Karen Schoemaker (Aspirant Teammanager) 06-53306620
| Werkveld | Gehandicaptenzorg |
| Opleidingsniveau | MBO |
| Arbeidstijd | In overleg |
| Arbeidsovereenkomst | in eerste instantie voor één jaar, bij gebleken geschiktheid mogelijkheid tot omzetting naar onbep. tijd |
| Uren van | 24 |
| Uren tot | 24 |
| CAO | Gehandicaptenzorg |
| Postcode | 7157 bz |
| Locatie | Regio Oost |
| Informatie verkrijgen bij | Ingrid Beimer (Manager Roosterbureau Oost) 06-20332398 of met Karen Schoemaker (Aspirant Teammanager) 06-53306620 |
| Publicatiedatum | 24-11-2025 |
| Ingangsdatum | 24-11-2025 |
| Ingangsdatum | in overleg |
| Reageer voor | 10-12-2025 |
| Nummer | 182998 |