ZaZ Welzijn

Wij zijn ZaZ Welzijn
ZaZ Welzijn is een welzijns- en gezondheidszorginstelling gespecialiseerd in zorg thuis, waarbij oog voor re-integratie ons onderscheidt. Wij begeleiden iedereen met een hulpvraag in de thuissituatie. Wij vinden het belangrijk dat problemen die maken, dat je (tijdelijk) niet mee kunt doen, worden opgelost. Dit doen wij middels een innovatieve werkwijze waarbij we een brug slaan tussen zorg & werk.
Vacatures bij ZaZ Welzijn
We hebben 2 vacatures voor werk in ZaZ Welzijn voor je gevonden
Bekijk alle vacatures2 vacature(s) gevonden.
14 mei 2025
Medewerker Personeelszaken
ZaZ Welzijn
Nu solliciterenMedewerker Personeelszaken 20 uur per week
Wij zijn opzoek naar een enthousiaste medewerker personeelszaken
voor onze locatie in Oldenzaal.
Heb jij een scherp oog voor personeelsadministratie, werk je zorgvuldig en ben je op zoek naar een afwisselende functie waarin je het verschil kunt maken voor collega’s én de organisatie? Dan komen wij graag met jou in contact!
Wat ga je doen?
Als medewerker personeelszaken ben jij de spil binnen onze personeelsadministratie en ondersteun je het management bij een breed scala aan werkzaamheden. Je zorgt ervoor dat alles rondom het dienstverband van onze medewerkers goed geregeld is. Je werkt gestructureerd, houdt overzicht, denkt mee en hebt oog voor detail.
Je verantwoordelijkheden bestaan o.a. uit:
- Beheren en actualiseren van personeelsdossiers;
- Coördineren van werving- en selectieprocedures;
- Verzorgen van in- en uitdiensttreding en opstellen van arbeidsovereenkomsten;
- Verzorgen van correspondentie en administratieve afhandeling rondom VOG-aanvragen;
- Regie op verzuimmeldingen en communicatie met de arbodienst;
- Je bent preventiemedewerker;
- Voorbereiden en verwerken van wijzigingen voor de salarisadministratie;
- Ondersteunen bij IKB/LBB-gesprekken en opleidingswensen vastleggen;
- Aanspreekpunt voor medewerkers bij vragen over cao, personeelsbeleid en procedures;
- Regie op personeelsattenties, registratie SKJ/Registerplein, en BHV-certificering;
- Jaarlijks opzetten van verlofkaarten en beheren van verlofuren.
Wat breng jij mee?
Jij bent zelfstandig, initiatiefrijk en staat stevig in je schoenen.
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
- MBO+/HBO werk- en denkniveau;
- Kennis van administratieve processen binnen personeelszaken;
- Integer, zelfstandig, gestructureerd en communicatief vaardig;
- Affiniteit met de sociale sector is een pluspunt;
- In het bezit van rijbewijs en auto;
- Flexibel, betrokken en draagt bij aan een fijne werksfeer.
Wij zijn ZaZ Welzijn
ZaZ Welzijn biedt ambulante begeleiding & behandeling aan jongeren (vanaf 12 jaar) en volwassenen in de thuissituatie. Wij vinden het belangrijk dat iedereen meedoet en dat problemen worden opgelost die ervoor zorgen dat mensen (tijdelijk) niet mee kunnen doen. Wij geloven hierbij in de verbinding tussen zorg en werk. Wanneer er hulpvragen zijn in de thuissituatie dan zijn deze van invloed op het werk. Ook wanneer er signalen vanuit het werk komen wanneer iemand (dreigt) uitvalt, heeft de thuissituatie daar vaak invloed op.
Dit alles natuurlijk niet voor niets
- Je krijgt een arbeidsovereenkomst voor 20 uur per week;
- Salaris conform CAO sociaal werk, schaal 6;
- Je bouwt minimaal 18,81% individueel keuzebudget op over je maandsalaris;
- Daarnaast bouw je 1,5% loopbaanbudget op over je maandsalaris dat je kunt gebruiken voor een werk gerelateerde cursus/opleiding;
- Reiskostenvergoeding woon-werk.
Jij @ ZaZ Welzijn?
Wij ontvangen graag jouw cv en motivatie! Deze kun je mailen naar marijke@zazwelzijn.nl t.a.v. Marijke Pijnappels. Voor vragen zijn wij bereikbaar op:
06-37309195. Ook bestaat de mogelijkheid te solliciteren via onze website www.zazwelzijn.nl
Werkveld | Welzijn |
Opleidingsniveau | MBO+ |
Arbeidstijd | Part time |
Arbeidsovereenkomst | Bepaalde tijd |
CAO | CAO Sociaal Werk |
Postcode | 7573 AV |
Locatie | Oldenzaal |
Publicatiedatum | 14-05-2025 |
Ingangsdatum | 14-05-2025 |
Reageer voor | 31-07-2025 |
Nummer | 139934 |