Administratief medewerker
Een administratief medewerker heeft een ondersteunende rol binnen een bedrijf
Vacatures in Administratief medewerker
We hebben 4 vacatures voor werk in Administratief medewerker voor je gevonden
Bekijk alle vacatures4 vacature(s) gevonden.
07 jul 2025
Medewerker Clientenadministratie
's Heeren Loo Oost-Nederland
Nu solliciterenzorg? Lees dan snel verder!
Waar ga je werken?
Met passie en toewijding biedt 's Heeren Loo regio Oost ondersteuning aan cliënten met een verstandelijke beperking. Onze inzet strekt zich uit over diverse locaties en ambulante begeleiding binnen de regio, waar we een breed scala aan ondersteuningsbehoeften van onze cliënten omarmen. Of het nu gaat om huisvesting en dagbesteding voor ouder wordende cliënten, jongeren met een (lichte) verstandelijke beperking, of individuen met uitdagend gedrag of binnen de ambulante begeleiding, ons team staat paraat.
Het team cliëntenadministratie, waarvan jij onderdeel gaat uitmaken, bestaat uit zes enthousiaste collega’s. Samen vormen jullie een professioneel zelfsturend team, waarin volop ruimte is voor je eigen inbreng. Het nemen van verantwoordelijkheid is in dit team heel belangrijk. Het team hecht veel waarde aan een goede samenwerking en collegialiteit. Als medewerker cliëntenadministratie zal je merken dat geen dag hetzelfde is. Er zijn tal van uitdagingen waarbij jouw frisse perspectief van onschatbare waarde zal blijken te zijn.
Als team dragen wij actief bij aan de invulling van de beloften van ‘s Heeren Loo: goed leven voor de cliënten, mooi werk voor professionals en een duurzaam gezonde organisatie.
Jij als medewerker cliëntenadministratie
Als medewerker cliëntenadministratie ben je de spil binnen het complexe cliëntenadministratieproces. Samen met het team ben je verantwoordelijk voor:
- Het correct en volledig verwerken van cliëntgegevens in ons systeem Caress, zoals bij opnames, interne verhuizingen en mutaties. Aangezien we binnenkort overstappen naar het systeem ONS, is kennis van dit nieuwe systeem een pré.
- Inlezen en inrichten van afgegeven indicaties en beschikkingen.
- Het tijdig aan -en afmelden van Zorgtoewijzingen bij Zorgkantoor en Gemeenten.
- Regelmatig contact met de diverse partijen binnen het Sociaal Domein en Zorgkantoren rondom indicaties en financiering
- Aanlevering van wijzigings- en toewijzingsverzoeken (AAT, VOT en VOW).
- Het verwerken van dagbestedingsmutaties.
- Verder voer je controles uit op juistheid en volledigheid. Periodiek maak je overzichten en rapportages van cliënt- en productiegegevens. Je bent dan ook in staat om goed te kunnen schakelen tussen verschillende onderwerpen vanwege de diversiteit aan werkzaamheden.
Dit ben jij
- Je hebt een afgeronde mbo-opleiding op minimaal niveau 4, richting bedrijfseconomie of bedrijfsadministratie en je beschikt over een hbo werk- en denkniveau.
- Bij voorkeur werkervaring in een soortgelijke functie.
- Kennis van, of affiniteit met de wet- en regelgeving van zowel Wet Langdurige Zorg en het Sociaal Domein (Jeugdwet en Wet Maatschappelijke Ondersteuning).
- Ruime werkervaring met cliëntensystemen (bij voorkeur Caress Basis).
- Werkervaring met complexe administratieve processen.
- Je houdt van verbanden (zoeken) en bent proactief in het ophalen van de nodige informatie.
- Je bent geduldig, communicatief vaardig en resultaatgericht.
- Een contract tussen de 32 en 36 uur per week, voor bepaalde tijd van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
- De mogelijkheid om 1 dag per week thuis te werken.
- Een brutosalaris conform de CAO Gehandicaptenzorg van minimaal € 2.836,- en maximaal € 3.825,- (FWG 40), bij een fulltime dienstverband, gebaseerd op je ervaring en opleiding.
- Jaarlijks extra PBL-uren (Persoonlijk Budget Levensfase) boven jouw wettelijke vakantie-uren.
- Volop carrièrekansen en doorgroeimogelijkheden op al onze locaties.
- Persoonlijke groei, inzicht en regie over je eigen ontwikkeling via 'Mijn Leeromgeving' en e-learning via GoodHabitz.
Werken bij ’s Heeren Loo Oost-Nederland
Regio Oost-Nederland strekt zich uit van Drenthe tot aan de Achterhoek en biedt een breed scala aan begeleidingsvormen: van wonen tot ambulante zorg en gezinshuizen.
Je werkt samen met betrokken collega’s, vrijwilligers en specialisten uit onder andere Advisium en lokale gemeentes. Collegialiteit, naoberschap en samenwerking staan centraal, zodat jij cliënten passende begeleiding kunt bieden – afgestemd op hun leven en wensen.
Wij leren jou graag kennen!
Heb je interesse? We ontvangen je motivatiebrief en cv graag voor 25 juli 2025.
De sollicitatiegesprekken staan gepland op dinsdag 29 juli in ons kantoor in Deventer.
Heb je inhoudelijke vragen over de vacature? Neem dan gerust contact op met Miranda van Dijk via telefoonnummer 06 - 20 48 60 39. Voor overige vragen kun je contact opnemen met onze Ellen Homma via telefoonnummer 06 –47 53 32 08.
Werkveld | Gehandicaptenzorg |
Opleidingsniveau | Niveau 4 |
Arbeidstijd | Full time |
Arbeidsovereenkomst | Bepaalde tijd met uitzicht op vast |
Uren van | 32 |
Uren tot | 36 |
Salaris indicatie | 2836 |
CAO | Gehandicaptenzorg |
Postcode | 7429 AZ |
Locatie | Deventer |
Publicatiedatum | 07-07-2025 |
Reageer voor | 28-07-2025 |
Nummer | 141597 |
Skills die passen bij Administratief medewerker medewerker
Soft Skills
Hard Skills
Passen deze skills wel bij mij?
Skills zijn de kennis, talenten en eigenschappen die je nodig hebt om je job te rocken. Ontdek jouw unieke skills met onze tests en krijg direct inzicht!
Wat zijn jouw skills