Vacatures in Projectmedewerker
We hebben 1 vacatures voor werk in Projectmedewerker voor je gevonden
Bekijk alle vacatures1 vacature(s) gevonden.
30 jun 2025
Projectmedewerker huisvesting
InteraktContour
Nu solliciteren
InteraktContour zoekt naar een Projectmedewerker huisvesting die affiniteit heeft voor bouwkundig en installatietechnisch onderhoud en duurzaamheid. De projectmedewerker coördineert kleinschalige onderhoudsprojecten en werkt nauw samen met externe partijen.
Ben jij de projectmedewerker met affiniteit voor bouwkundig en installatietechnisch onderhoud, duurzaamheid én het maken van duidelijke (contract)afspraken? Lees dan snel verder!
Wat je doet
Als projectmedewerker speel je een belangrijke rol in het uitvoeren van kleinschalige (onderhouds)projecten. Je werkzaamheden zijn afwisselend: van het uitzetten van preventief onderhoud op basis van het Meerjaren Onderhoudsplan (MJOP), het oplossen van brandveiligheidsvraagstukken, het begeleiden van kleine verbouwingen, tot het meedenken over verduurzamingsopgaven.
Je coördineert je eigen projecten van begin tot eind. Je houdt overzicht, bewaakt de planning en het budget, en stuurt bij als dat nodig is. Je werkt nauw samen met externe partijen, volgt de voortgang en bespreekt de resultaten met de teammanager Huisvesting of opdrachtgever. In je contacten – intern en extern – ben je een herkenbaar, representatief en betrouwbaar gezicht van InteraktContour.
Bij InteraktContour bieden we behandeling, begeleiding en zorg aan mensen met niet-aangeboren hersenletsel in Midden- en Oost-Nederland. Met jouw inzet lever je een waardevolle bijdrage aan het beheer en onderhoud van zo’n 89 locaties. Deze variëren van woonlocaties met appartementen waar cliënten wonen tot aan dagbestedingslocaties met creatieve ruimtes. Kortom, jij bouwt mee aan een veilige, fijne omgeving voor mensen met niet-aangeboren hersenletsel.
Wat wij bieden
Je werkplek
Op het bestuursbureau in Nunspeet werken ongeveer 90 collega’s in ondersteunende functies. Dit is jouw standplaats, en je bent hier regelmatig aanwezig. Waar passend kan je ook op één van de locaties werken, ofwel vanuit huis.
Het bestuursbureau is goed bereikbaar met het openbaar vervoer; het station van Nunspeet ligt op loopafstand. Kom je met de auto, dan kun je gebruikmaken van onze eigen parkeerplaatsen. Flexibel werken is bespreekbaar, in goed overleg is er veel mogelijk.
Je komt terecht in een dynamisch team, bestaande uit drie medewerkers onderhoud en beheer, twee projectmedewerkers, één projectondersteuner, één huishoudelijk medewerker en de teammanager huisvesting. De afdeling Huisvesting heeft een open structuur: we werken hard, maar er is zéker ruimte voor gezelligheid. Zo organiseren we graag een team BBQ, of een ander uitje.
Vanuit dit team werk je nauw samen met collega’s van andere afdelingen en locaties binnen InteraktContour. Je rapporteert rechtstreeks aan de teammanager huisvesting. Je werkt met mensen die hart hebben voor de zorg, voor cliënten én voor elkaar.
We bieden een inspirerende en prettige werkomgeving, waarin een goede werk-privébalans belangrijk is. Want we begrijpen: werk is belangrijk, maar er is ook meer in het leven.
Werken bij InteraktContour
Bij InteraktContour bieden we behandeling, begeleiding en zorg aan mensen met niet-aangeboren hersenletsel vanuit 89 locaties in Midden- en Oost-Nederland. Wij geloven in maatwerk en hebben jouw expertise nodig om samen voor cliënten en hun naasten het beste uit elke situatie te halen.
Met behulp van technologie verbeteren we de kwaliteit van leven van cliënten, waardoor medewerkers op de werkvloer meer tijd hebben voor waardevolle zorg. Cliënten, naasten, netwerk en je collega’s, samen zijn we redzaam. Dit noemen we samenredzaam. En of je nu rechtstreeks met cliënten werkt of op ons bestuursbureau, InteraktContour is een inspirerende en plezierige werkplek.
Word lid van ons team
De vacature staat open tot en met vrijdag 18 juli. De kennismakingsgesprekken vinden plaats in week 30 en week 31 op ons bestuursbureau in Nunspeet. Een Verklaring Omtrent het Gedrag is onderdeel van jouw indiensttreding (aanvraagprocedure via InteraktContour).
Wil je eerst meer weten over deze functie? Bel of WhatsApp gerust naar Chris van der Maten, teammanager huisvesting, op 06 36 29 01 87.
We kijken uit naar jouw sollicitatie en naar jouw enthousiasme om samen te zorgen voor een veilige woon- en werkomgeving op onze locaties!
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Wat je doet
Als projectmedewerker speel je een belangrijke rol in het uitvoeren van kleinschalige (onderhouds)projecten. Je werkzaamheden zijn afwisselend: van het uitzetten van preventief onderhoud op basis van het Meerjaren Onderhoudsplan (MJOP), het oplossen van brandveiligheidsvraagstukken, het begeleiden van kleine verbouwingen, tot het meedenken over verduurzamingsopgaven.
Je coördineert je eigen projecten van begin tot eind. Je houdt overzicht, bewaakt de planning en het budget, en stuurt bij als dat nodig is. Je werkt nauw samen met externe partijen, volgt de voortgang en bespreekt de resultaten met de teammanager Huisvesting of opdrachtgever. In je contacten – intern en extern – ben je een herkenbaar, representatief en betrouwbaar gezicht van InteraktContour.
Bij InteraktContour bieden we behandeling, begeleiding en zorg aan mensen met niet-aangeboren hersenletsel in Midden- en Oost-Nederland. Met jouw inzet lever je een waardevolle bijdrage aan het beheer en onderhoud van zo’n 89 locaties. Deze variëren van woonlocaties met appartementen waar cliënten wonen tot aan dagbestedingslocaties met creatieve ruimtes. Kortom, jij bouwt mee aan een veilige, fijne omgeving voor mensen met niet-aangeboren hersenletsel.
Wat wij bieden
- mooi en betekenisvol werk dat er écht toe doet;
- een jaarcontract voor 32 tot 36 uren per week, met de intentie om deze na 6 maanden om te zetten naar een vast contract;
- een salaris van € 2.992,- tot maximaal € 4.178,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek volgens de cao Gehandicaptenzorg (FWG 45);
- reiskostenvergoeding conform cao en een dienstreisvergoeding van € 0,30 per kilometer;
- de kosten van reizen met het openbaar vervoer en de OV-fiets worden voor 100% vergoed;
- 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,33%;
- 144 vakantie-uren per jaar en 57 uur vrij in te zetten als balansverlof bij een 36-urige werkweek;
- uitstekende pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW);
- wij voorzien je van een laptop en telefoon van de zaak;
- fietsplan en korting op een fitnessabonnement;
- gratis personal coaching via Resilians en korting op culturele uitjes via CultuurWerkt!;
- de mogelijkheid om je voortdurend te ontwikkelen, zowel op professioneel als op persoonlijk vlak. Bijvoorbeeld door een (vervolg)opleiding te volgen op onze kosten.
- hebt een mbo diploma, bij voorkeur in de richting van bouwkunde of installatietechniek, en hbo-werk/denk niveau;
- hebt relevante werkervaring in een soortgelijke en/of bouw gerelateerde functie;
- wordt enthousiast van het begeleiden van onderhoudsprojecten, en bent graag met verschillende vakgebieden bezig;
- neemt initiatief, werkt zelfstandig en levert (ongevraagd) input aan de teammanager over procesverbeteringen;
- bent digitaal vaardig en bij voorkeur bekend met een (D)MJOP.
Je werkplek
Op het bestuursbureau in Nunspeet werken ongeveer 90 collega’s in ondersteunende functies. Dit is jouw standplaats, en je bent hier regelmatig aanwezig. Waar passend kan je ook op één van de locaties werken, ofwel vanuit huis.
Het bestuursbureau is goed bereikbaar met het openbaar vervoer; het station van Nunspeet ligt op loopafstand. Kom je met de auto, dan kun je gebruikmaken van onze eigen parkeerplaatsen. Flexibel werken is bespreekbaar, in goed overleg is er veel mogelijk.
Je komt terecht in een dynamisch team, bestaande uit drie medewerkers onderhoud en beheer, twee projectmedewerkers, één projectondersteuner, één huishoudelijk medewerker en de teammanager huisvesting. De afdeling Huisvesting heeft een open structuur: we werken hard, maar er is zéker ruimte voor gezelligheid. Zo organiseren we graag een team BBQ, of een ander uitje.
Vanuit dit team werk je nauw samen met collega’s van andere afdelingen en locaties binnen InteraktContour. Je rapporteert rechtstreeks aan de teammanager huisvesting. Je werkt met mensen die hart hebben voor de zorg, voor cliënten én voor elkaar.
We bieden een inspirerende en prettige werkomgeving, waarin een goede werk-privébalans belangrijk is. Want we begrijpen: werk is belangrijk, maar er is ook meer in het leven.
Werken bij InteraktContour
Bij InteraktContour bieden we behandeling, begeleiding en zorg aan mensen met niet-aangeboren hersenletsel vanuit 89 locaties in Midden- en Oost-Nederland. Wij geloven in maatwerk en hebben jouw expertise nodig om samen voor cliënten en hun naasten het beste uit elke situatie te halen.
Met behulp van technologie verbeteren we de kwaliteit van leven van cliënten, waardoor medewerkers op de werkvloer meer tijd hebben voor waardevolle zorg. Cliënten, naasten, netwerk en je collega’s, samen zijn we redzaam. Dit noemen we samenredzaam. En of je nu rechtstreeks met cliënten werkt of op ons bestuursbureau, InteraktContour is een inspirerende en plezierige werkplek.
Word lid van ons team
De vacature staat open tot en met vrijdag 18 juli. De kennismakingsgesprekken vinden plaats in week 30 en week 31 op ons bestuursbureau in Nunspeet. Een Verklaring Omtrent het Gedrag is onderdeel van jouw indiensttreding (aanvraagprocedure via InteraktContour).
Wil je eerst meer weten over deze functie? Bel of WhatsApp gerust naar Chris van der Maten, teammanager huisvesting, op 06 36 29 01 87.
We kijken uit naar jouw sollicitatie en naar jouw enthousiasme om samen te zorgen voor een veilige woon- en werkomgeving op onze locaties!
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Werkveld | Gehandicaptenzorg |
Opleidingsniveau | HBO |
Arbeidstijd | Full time |
Arbeidsovereenkomst | in eerste instantie voor één jaar, bij gebleken geschiktheid mogelijkheid tot omzetting naar onbep. tijd |
Uren van | 32 |
Uren tot | 36 |
Salaris indicatie | 2992 |
CAO | Gehandicaptenzorg |
Postcode | 8071 PA |
Stad | Nunspeet |
Locatie | InteraktContour Bestuursbureau in Nunspeet |
Publicatiedatum | 30-06-2025 |
Reageer voor | 19-07-2025 |
Nummer | 141346 |
Passen deze skills wel bij mij?
Skills zijn de kennis, talenten en eigenschappen die je nodig hebt om je job te rocken. Ontdek jouw unieke skills met onze tests en krijg direct inzicht!
Wat zijn jouw skills