Secretaresse
Een secretaresse heeft een ondersteunende rol binnen een bedrijf, waarbij administratieve en organisatorische taken centraal staan
Vacatures in Secretaresse
We hebben 4 vacatures voor werk in Secretaresse voor je gevonden
Bekijk alle vacatures4 vacature(s) gevonden.
31 okt 2025
Managementsecretaresse
's Heeren Loo Oost-Nederland
Deventer

16 okt 2025
Management assistent jeugdlocaties Enschede
Aveleijn
Enschede

06 okt 2025
ook nagedacht over je werk tijdens de vakantie?? Ontdek hier jouw mogelijkheden
25 aug 2025
Secretarieel administratief medewerker Groesbeek
Pluryn
Nijmegen

31 okt 2025
Managementsecretaresse
's Heeren Loo Oost-Nederland
Nu solliciterenWaar ga je werken?
Je gaat werken voor expertisecentrum Advisium Zuid. In deze regio bieden wij behandeling aan een brede groep cliënten in alle leeftijdscategorieën met een lichte tot ernstige verstandelijke beperking. We behandelen zoveel mogelijk bij cliënten in hun woonomgeving als ook binnen de poli's. De kernlocaties zijn Druten, Tiel en Geldermalsen, maar ook daarbuiten hebben we locaties. Jouw vaste standplaats zal met name onze locatie in Druten betreffen. Het managementteam van Advisium bestaat uit één manager Advisium en twee managers behandeling. Je werkt samen met de directiesecretariaten van de regiodirecteuren en het secretariaat van Advisium.
Expertisecentrum Advisium is onderdeel van ’s Heeren Loo. Met ruim 1200 deskundigen zijn we het grootste expertisecentrum van Nederland binnen de VG en LVG. Hier werken onder andere medische, paramedische en pedagogische specialisten en geestelijk verzorgers. Zij werken samen in multidisciplinaire teams bij de begeleiding en behandeling van de cliënt. We zijn een lerende organisatie, die oog heeft voor de professional die zich inhoudelijk wil ontwikkelen ten behoeve van de mens met intensieve hulpvragen. Daarom faciliteren we het lerend vermogen en de inhoudelijke gedrevenheid van professionals.
Lees meer over Advisium en kennis en wetenschap.
Wat ga je doen?
Het werk als secretaresse is geen dag hetzelfde. De dagelijkse werkzaamheden zijn afwisselend en juist daar krijg jij energie van! Taken zijn onder andere:
- Het bijhouden van de agenda's van de managers, het regelen en bewaken van de voortgang van gemaakte afspraken met interne en externe contacten en het verzorgen van de correspondentie en informatieverwerking en -beheer.
- Het organiseren van bijeenkomsten en overlegvormen, het voorbereiden van vergaderingen, projectgroepen en notuleren.
- Proactief signaleren, uitvoering geven aan actiepunten en deadlines bewaken.
- Het ondersteunen van de managers op diverse gebieden.
- Het coördineren van de werkzaamheden binnen het secretariaat van Advisium.
Wat heb je nodig?
- Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding tot (directie)secretaresse of een andere passende richting.
- Je hebt werkervaring in een soortgelijke functie.
- Je voelt goed aan wanneer er snel actie ondernomen moet worden, je kan prioriteiten stellen en overzicht bewaren.
- Je hebt ervaring met het organiseren en notuleren van vergaderingen.
- Vanzelfsprekend ben jij representatief, klantvriendelijk en gastvrij.
- Je bent integer met betrekking tot vertrouwelijke informatie.
- Je bent digitaal zeer vaardig.
- Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse taal.
- Salaris volgens de cao Gehandicaptenzorg tussen de 2836 euro en 3825 euro op basis van een dienstverband van 36 uur per week.
- Doorgroeimogelijkheden en scholing via Good Habitz en de ’s Heeren Loo Academie.
- 144 uur vakantie & 57 uur balansverlof bij een 36-urige werkweek.
- Vakantiegeld 8% in mei en een eindejaarsuitkering van 8,33% in december.
- Begeleiding en ondersteuning van ervaren collega’s en specialisten.
- Bij ’s Heeren Loo werk je vanuit de zorgvraag van de cliënt, terwijl we samen zorgen dat dit past bij jouw wensen en mogelijkheden.
De gesprekken worden gevoerd gedurende de looptijd van de vacature.
Heb je vragen over de vacature? Neem dan gerust contact op met Chantal te Lintelo (manager Advisium) via telefoonnummer 06 - 57 13 10 83.
Voor overige vragen kun je contact opnemen met de afdeling recruitment door even te bellen of een Whatsapp berichtje te sturen naar Chantal van Veldhuizen 06 - 20 84 80 72 of Wouter van Os 06 - 10 11 75 22, wij helpen je graag verder!
#LI-WV1
| Werkveld | Gehandicaptenzorg |
| Opleidingsniveau | Niveau 4 |
| Arbeidstijd | Part time |
| Arbeidsovereenkomst | Onbepaalde tijd |
| Uren van | 24 |
| Uren tot | 32 |
| Salaris indicatie | 2836 |
| CAO | Gehandicaptenzorg |
| Postcode | 7413 AP |
| Locatie | 's Heeren Loo Oost-Nederland |
| Publicatiedatum | 31-10-2025 |
| Reageer voor | 14-11-2025 |
| Nummer | 170851 |