Secretaresse Medisch

Je hebt heel veel verschillende taken als medisch secretaresse. Zo houd je zelfstandig de medische en financiële administratie bij op de computer, noteert onderzoeksuitslagen in dossiers, schrijft in opdracht van de specialist recepten uit en verwerkt elke dag de post.

Vacatures in Secretaresse Medisch

We hebben 3 vacatures voor werk in Secretaresse Medisch voor je gevonden

Bekijk alle vacatures

22 apr 2025

Medisch secretaresse polikliniek gastro-enterologie-oncologie

ZGT

Nu solliciteren

Functieomschrijving

Op de polikliniek gastro-enterologie-oncologie staan we klaar voor patiënten met aandoeningen aan het maag-darmstelsel, waaronder complexe oncologische diagnoses. Het is een afdeling waar zorgvuldigheid en betrokkenheid essentieel zijn. Ons team van medisch specialisten, verpleegkundigen en ondersteunend personeel werkt multidisciplinair samen om patiënten de best mogelijke zorg te bieden, van diagnose tot behandeling en nazorg. Als medisch secretaresse speel jij hierin een cruciale rol door de processen achter de schermen soepel te laten verlopen.

In deze veelzijdige functie ben jij het eerste aanspreekpunt voor patiënten. Met jouw warme en professionele benadering geef je hen een welkom en vertrouwd gevoel. Je bereidt spreekuren voor, bewaakt de continuïteit en doorlooptijd en coördineert het administratieve zorgpad. Daarnaast beheer je het Elektronisch Patiënten Dossier (EPD), verzorg je correspondentie en ondersteun je multidisciplinaire besprekingen waar behandelplannen worden afgestemd. Door jouw inzet draag je direct bij aan een efficiënte organisatie en een gastvrije omgeving, waarin patiënten zich gehoord en gesteund voelen.

Functie eisen

  • Je hebt een diploma van de opleiding tot medisch secretaresse of een vergelijkbare administratieve mbo-niveau 4 opleiding waarbij bijscholing in medische terminologie gewenst is.
  • Als je ervaring hebt met HIX (ons elektronisch patiëntendossier), Windows en Word beschouwen wij dat als een pré.
  • Je hebt goede sociale en communicatieve eigenschappen en bent gastvrij, collegiaal en representatief.
  • Je kan goed samenwerken en voert je werk flexibel en deskundig uit. Stressbestendigheid is een vereiste in deze dynamische omgeving
  • Goed om te weten: je kunt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) overleggen.

Inschaling

FWG 35, CAO ziekenhuizen, afhankelijk van je ervaring, minimaal € 2.429,= (35-0) en maximaal € 3.440,= (35-11) bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband (36 uur).

Bijzonderheden

  • Gratis parkeren voor ZGT personeel, een eindejaarsuitkering, vakantietoeslag, reiskostenvergoeding, onregelmatigheidstoeslag, mogelijkheid tot het leasen van een fiets, tot 57 uur naar keuze te besteden persoonlijke levensfase budget uren per jaar en een zeer actieve personeelsvereniging.
  • Aandacht voor jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling via allerlei workshops/trainingen.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op woensdag 14 mei 2025 in Almelo.

Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld.

WerkveldZiekenhuizen
OpleidingsniveauMBO
ArbeidstijdIn overleg
ArbeidsovereenkomstOnbepaalde tijd
Uren van32
Uren tot36
CAOZiekenhuizen
Postcode7609 PP
StadAlmelo
LocatieZGT
Informatie verkrijgen bijMarcella Mulder, unithoofd, via 06 22 79 56 03
Publicatiedatum22-04-2025
Ingangsdatumzo spoedig mogelijk
Reageer voor07-05-2025
Nummer139336

Skills die passen bij Secretaresse Medisch medewerker

Soft Skills

  • Empathie
  • Flexibiliteit
  • Organisatievaardigheden
  • Stressbestendigheid

Hard Skills

  • Administratieve vaardigheden
  • Communicatievaardigheden
  • Digitale vaardigheden
  • Discretie
  • Kennis wet- en regelgeving
  • Medisch-technische vaardigheden
  • Medische kennis
  • Probleemoplossend vermogen

Passen deze skills wel bij mij?

Check jouw skills!

Scoor de ideale job met skills-based matching!

Skills zijn de kennis, talenten en eigenschappen die je nodig hebt om je job te rocken. Ontdek jouw unieke skills met onze tests en krijg direct inzicht!

Wat zijn jouw skills