Thuisgenoten

Wij zijn Thuisgenoten
Werken bij Thuisgenoten betekent werken in een zorgwereld vol met uitdagingen, afwisseling en professionaliteit. Bovendien krijg je bij ons alle ruimte om bezig te zijn met jouw persoonlijke ontwikkeling. Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers een verbindende rol vervullen. Het werkveld is veelzijdig en continu in beweging. Dat maakt werken bij Thuisgenoten erg uitdagend. Wij kenmerken ons door een open en informele cultuur, waarbij niet alleen cliënten, maar ook onze medewerkers centraal staan. Wij streven ernaar onze medewerkers een werkplek te bieden waarin iedereen in een veilige en plezierige omgeving kan werken. Naast professionaliteit vinden wij plezier hebben in je werk voor Thuisgenoten een belangrijke factor.
Vacatures bij Thuisgenoten
We hebben 72 vacatures voor werk in Thuisgenoten voor je gevonden
Bekijk alle vacatures72 vacature(s) gevonden.
01 jul 2025
Medewerker Zorgadministratie
Thuisgenoten
Almelo
20 jun 2025
Adviseur Leren & Ontwikkelen
Thuisgenoten
Almelo
20 jun 2025
Adviseur Leren & Ontwikkelen
Thuisgenoten
Almelo
12 jun 2025
Wijkverpleegkundige
Thuisgenoten
Almelo
30 mei 2025
Verpleegkundige in de wijk
Thuisgenoten
Almelo
30 mei 2025
Helpende Plus
Thuisgenoten
Almelo
01 jul 2025
Medewerker Zorgadministratie
Thuisgenoten
Nu solliciterenBen je leergierig, nauwkeurig en word je enthousiast van het uitvoeren van diverse werkzaamheden rondom de zorgadministratie? Houd je van uitdaging en heb je HBO werk- en denkniveau? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Als Medewerker Zorgadministratie ben jij samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor het administratief verwerken van cliëntgegevens. Van zorgindicaties en mutaties tot het oplossen van eventuele problemen met registraties en foutieve gegevens. In deze rol ben jij de nauwkeurige bewaker van alle administratieve processen, die met aandacht en oog voor detail zorgt dat niets over het hoofd wordt gezien. Je zorgt er niet alleen voor dat alles nauwkeurig wordt verwerkt, maar controleer en voer je de zorgadministratie uit in de lijn met de wet- en regelgeving. Daarnaast zorg je ervoor dat de facturatie van de verschillende zorgactiviteiten goed verloopt en in de gaten wordt gehouden. Als Medewerker Zorgadministratie ben je binnen je rol niet alleen een spin in het web, maar ook het eerste aanspreekpunt voor vragen vanuit verschillende afdelingen.
Jij bent de verbindende schakel die ervoor zorgt dat de informatie helder wordt gedeeld en eventuele problemen snel worden opgelost!
Wat vragen wij van jou?
- HBO werk- en denkniveau;
- Een afgeronde opleiding in de financiële richting is een pré;
- Kennis van zorgadministraties en -processen is een pré;
- Je hebt affiniteit met data en administratieve processen;
- Vaardig in Excel, Exact en gebruik van systemen;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als in schrift;
- Je bent nauwkeurig, oplossingsgericht, klantgericht en kunt snel schakelen;
- Bij indiensttreding vragen we je om een actuele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Wij doen de aanvraag voor je en vergoeden de kosten.
Dit is hoe we jou waarderen
- Een bruto maandsalaris tussen €2.881,14 en €3.733,75 (CAO VVT, functiegroep 40) op basis van 36 uur;
- Een arbeidsovereenkomst voor 24 uur per week;
- Je krijgt 8% vakantiegeld, uitbetaald in mei;
- Je krijgt een eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarsalaris, uitbetaald in november;
- Een aantrekkelijk meerkeuzesysteem via FiscFree® met gemiddeld 40% voordeel op aanschaf van o.a. een fiets, laptop, telefoon, tablet of fitness abonnement;
- Je kunt gelijk beginnen en bepaalt in overleg de dagen waarop je werkt;
- Je krijgt veel vrijheid in het uitvoeren van je werk.
Over team zorgadministratie
Het team Zorgadministratie is een enthousiast team waar het faciliteren van de zorgmedewerkers hoog in het vaandel staat. Het team bestaat uit vier medewerkers en een senior medewerker en we werken nauw samen met de teammanagers en afdeling finance & control. Bij ons wordt hard gewerkt, maar er is altijd ruimte voor een grapje en een gezellig praatje. Samen vieren we successen en helpen we elkaar bij uitdagingen.
Wat betekent werken bij Thuisgenoten voor jou?
Werken bij Thuisgenoten betekent werken in een zorgwereld vol met uitdagingen, afwisseling en professionaliteit. Bovendien krijg je bij ons alle ruimte om bezig te zijn met jouw persoonlijke ontwikkeling. Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers een verbindende rol vervullen. Het werkveld is veelzijdig en continu in beweging. Dat maakt werken bij Thuisgenoten erg uitdagend. Wij kenmerken ons door een open en informele cultuur. Naast professionaliteit vinden wij plezier hebben in je werk voor Thuisgenoten een belangrijke factor!
Wil jij graag onderdeel worden van ons team?
Ben je na het lezen van deze vacature enthousiast geworden en wil jij werken in een groeiende organisatie? Reageer dan vandaag nog op deze vacature. We kijken uit naar je sollicitatie!
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Ester Visser via 088 – 0881536 of e.visser@thuisgenoten.nl. heb je vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met de afdeling werving & selectie, via 088 0881545 of mail naar werving@thuisgenoten.nl
Werkveld | Overig |
Opleidingsniveau | HBO |
Arbeidstijd | In overleg |
Arbeidsovereenkomst | Bepaalde tijd met uitzicht op vast |
Uren tot | 24 |
CAO | Verpleging & Verzorging en Thuiszorg |
Postcode | 7604 BD |
Stad | Almelo |
Locatie | Almelo |
Informatie verkrijgen bij | Dionne - Recruiter |
Publicatiedatum | 01-07-2025 |
Ingangsdatum | 01-07-2025 |
Ingangsdatum | in overleg |
Reageer voor | 31-08-2025 |
Nummer | 141407 |