ADVISEUR PO&O
Ambiq

Functieomschrijving

Ter uitbreiding van ons team zijn wij per direct op zoek naar een 

Adviseur PO&O - 28 uur per week

Ieder mens is uniek. Ambiq is er voor mensen met een licht verstandelijke beperking (LVB) en bijkomende problemen. Wij ontvangen iedereen die specifieke behandeling of begeleiding nodig heeft, omdat iedereen het verdient om geaccepteerd te worden zoals hij is. Als expert reageren we snel en adequaat. Onze medewerkers hebben passie voor hun vak, volgen de laatste ontwikkelingen op de voet om de beste te blijven. Door samen te werken en kennis te delen bundelen we de krachten, zodat cliënten zich optimaal ontwikkelen. Zelfregie is een belangrijke factor – waarbij zelfontplooiing het uitgangspunt is – naar een zo zelfstandig mogelijk leven. 

Wij zoeken een bevlogen topper die graag in een maatschappelijk betrokken werkomgeving wil werken. Een collega die, ondanks dat er geen direct contact is, wil bijdragen aan het welzijn en de ontwikkeling van cliënten die aan onze zorg zijn toevertrouwd.  

Els Oonk – directeur bedrijfsbureau Ambiq 

Wat ga je doen? 

Ons PO&O team bestaat momenteel uit twee adviseurs, een opleidingsadviseur, een opleidingscoördinator, een praktijkopleider en drie administratief medewerkers. Daarnaast is ons team (tijdelijk) versterkt met een Recruitment adviseur en is onze recruitmentafdeling in ontwikkeling. Samen zijn wij verantwoordelijk voor het verwerken en bijhouden van alle P&O processen en aanspreekpunt voor al onze collega’s op het gebied van P&O. We houden ons bezig met het (door) ontwikkelen van het PO&O-beleid en opleidingen. Wij adviseren en ondersteunen onze interne collega’s en voeren de hieruit voortvloeiende opdrachten samen uit. 

Jouw rol als adviseur zal gekoppeld worden aan een aantal toegewezen locaties binnen Ambiq. Hierin adviseer je de daarbij horende clustermanagers in de breedste zin van het woord. Hierbij mag je onder andere denken aan re-integratie, juridische en arbeids-voorwaardelijke kwesties en CAO-vraagstukken. Daarnaast ga je de clustermanagers ondersteunen en adviseren op het gebied van strategische personeelsplanning om onze teams toekomstbestendig te maken en te houden. 

Functie eisen

Wie zoeken wij? 

Je bent een collega met een afgeronde hbo-opleiding richting P&O met, als voorkeur, al enige ervaring in het werkveld. Je bent sterk op het gebied van communiceren en adviseren en bent een vak volwassen sparringpartner voor onze collega’s. Je hebt kennis van en ervaring met het werken met MS-office 365 en bedrijfsspecifieke personeelsadministratieprogramma’s. 

Inschaling

Wat krijg je terug? 

Je komt te werken in een ambitieuze werk- en leeromgeving met hechte collega’s en een informele sfeer. Een werkklimaat waar geen dag hetzelfde is en waarin je de ruimte krijgt om je verantwoordelijkheden te pakken en te ontwikkelen. 

Wij waarderen de functie van Adviseur PO&O in FWG 55 van de CAO Gehandicaptenzorg met een salaris bandbreedte van € 2.853,- tot € 4.211,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband. 

Daarnaast kennen wij aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,3% en diverse werkkostenregelingen. 

Bijzonderheden

Meer informatie 

Wil je graag meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met Els Oonk, directeur bedrijfsbureau, via 088 - 777 60 00. 

Direct solliciteren mag natuurlijk ook! We hanteren voor deze vacature geen sluitingsdatum. Zodra wij de juiste kandidaat hebben gevonden zullen we de vacature sluiten.

We willen je er graag op attenderen dat deze vacature gelijktijdig in- en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang. 

Wij werven en selecteren zelfstandig, acquisitie stellen we daardoor niet op prijs. 

Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure.

Type Werkplein
Organisatie Ambiq
Locatie Ambiq, bedrijfsbureau
Postcode 7555 SK
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd Part time
Uren van 28
Uren tot 28
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij Voor meer informatie kun je contact opnemen met Els Oonk, directeur Bedrijfsbureau op telefoonnummer 088-7776000. Voor meer informatie over Ambiq, ga naar onze website www.ambiq.nl
Functie(s) Personeelsadviseur
Publicatiedatum 29-04-2022
Ingangsdatum per direct
Reageer voor 31-12-2022
Nummer 110471
Doorsturen Bekijk PDF

Ambiq

Werken bij Ambiq betekent dat je vanuit je hart LVB-cliënten op weg helpt naar een zo zelfstandig mogelijk leven. De drie kernwaarden van Ambiq zijn betrokken, vakkundig en toekomstgericht. We werken vanuit de hulpvraag van de cliënt en zijn/haar systeem. Als medewerker werk je met jongeren met een licht verstandelijke beperking (LVB) in combinatie met (ernstige) opvoed- en gedragsproblematiek. We werken vanuit onze visie systeemgericht, oplossingsgericht en competentiegericht om de hulpvraag van de cliënt zo optimaal mogelijk met de cliënt te beantwoorden. We zijn een specialist op LVB en bieden ambulante ondersteuning en intramurale hulpverlening. We bieden een compleet pakket aan zorgvormen waardoor een antwoord op bijna alle hulpvragen geboden kan worden in de nabije omgeving van de cliënt. We zijn een ambitieuze, open en betrokken organisatie waar veel aandacht is voor jouw ontwikkeling. Er zijn mogelijkheden voor scholing en je kunt een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de expertgebieden agressie, gehechtheid, seksualiteit en trauma. Kom jij bij ons werken? Kijk op www.werkenbijambiq.nl

Meer over Ambiq