Business Controller ~ Wilp
Zozijn

Business Controller ~ Wilp

Word jij enthousiast van een leerzame, afwisselende functie met veel vrijheid? Help jij de managers en andere belanghebbenden graag verder met diverse business cases en adviezen? Wil je meer maatschappelijk gericht werken binnen een organisatie en team die volop in beweging is en ben jij bekend met de wereld van de zorg?

Dan is dit jouw kans! Het Business Control team van Zozijn is op zoek naar een sterke en gedreven business controller.

Wij zijn wij
Zozijn draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking met als doel dat ze tot bloei kunnen komen. Onze kernwaarden zijn liefdevol, vakkundig en vindingrijk.

Binnen de dienst FC&I wordt gewerkt vanuit de visie dat de producten en diensten die we leveren een duidelijke meerwaarde moeten hebben voor medewerkers en management van Zozijn. De medewerkers van de dienst FC&I werken binnen een complexe en veranderlijke omgeving. We verwachten van onszelf en elkaar een klantgerichte en resultaatgerichte samenwerking.

De dienst FC&I van Zozijn bestaat uit de afdelingen: Financiën, Business Control en de afdeling Inkoop. De dienst wordt aangestuurd door de directeur FC&I en in deze functie rapporteer je aan de directeur FC&I.

Dit bieden wij

  • Een passend salaris volgens de CAO Gehandicaptenzorg o.b.v. jouw werkervaring tot maximaal € 5.772,- bruto per maand o.b.v. 36 uur (FWG 65).
  • Een aanstelling van 32-36 uur voor bepaalde tijd van 1 jaar met uitzicht op een vast contract.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a. een aantrekkelijk fietsplan, sportplan en computerplan. Een eindejaarsuitkering (8,33%), mogelijkheid tot het volgen van workshops via het vitaliteitsprogramma van Zozijn Vitaal en de fiscale uitruilregeling reiskosten. Daarnaast biedt Zozijn training en ontwikkeling gericht op specialistische kennis, maar ook generieke kennis en vaardigheden.
  • Mogelijkheid om flexibel om te gaan met je werkuren (jaaruren-systematiek).
  • Een mooie MT rol en een functie binnen de regio / sector / centrale dienst waar jij werkzaam voor bent.
  • Werken in een maatschappelijk georiënteerde organisatie met daarnaast een gezellig en enthousiast team dat uitkijkt om kennis met je te maken.

Wie ben jij

  • Je hebt een afgeronde bedrijfseconomische opleiding op WO-niveau, het hebben van een afgeronde RA of RC –opleiding is een pré.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie. Ervaring in de zorg is een pre, maar geen must.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en weet hiermee een kritische gesprekspartner te zijn op alle niveaus.  
  • Je bent gericht op samenwerken en het onderhouden van relaties in alle lagen van de organisatie.
  • Je weet goed prioriteiten te stellen en je beschikt over sterke analytische vaardigheden.

Wat ga je doen
Als business controller ben je meer dan de cijfermatig expert. Je ondersteunt en adviseert gevraagd en ongevraagd  het management en de zorgdirecteur en/of stafdienstdirecteur op zeer uiteenlopende complexe vraagstukken. Je bent veel op pad binnen de regio en weet hierdoor veel van de business. Je weet precies welke KPI’s het meest relevant zijn om op te sturen en kan deze sturing op eenvoudige wijze uitleggen aan de zorgdirecteur en -managers.

  • Je biedt het management inzicht in de resultaten van de regio / sector en lever je een belangrijke bijdrage aan de verbetering van die resultaten.
  • Je bent vanuit business control de persoon die dichtbij de zorgprocessen en de zorgmanagers staat en acteert als business partner van de zorgprofessionals. Daarnaast initieer en implementeer je veranderingen, gericht op continue verbetering van sturing en beheersing.
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering en bewaking van de planning & control cyclus en ontwikkelt en optimaliseert periodieke stuurinformatie en bijbehorende analyses.
  • Je adviseert gevraagd en ongevraagd de directie en managers  over bedrijfseconomische vraagstukken, risico’s en kansen.

Waar ga je werken?
Je bent er vast al eens voorbijgereden: het landgoed de Lathmer in Wilp. Op het autoluwe landgoed midden in de Stedendriehoek Apeldoorn, Deventer en Zutphen zijn allerlei voorzieningen van Zozijn te vinden. Hierbij kun je denken aan woningen, maar ook een behandelcentrum, een ZMLK-school, een Johan Cruyff Court, een zwembad, een kinderboerderij en zelfs een kasteel. Er is ruimte in overvloed en het is er heerlijk werken midden in de natuur. Daarnaast faciliteert Zozijn de mogelijkheid om hybride te werken.

Good to know!
Zozijn is een organisatie dat bereidt is om te investeren in jou als werknemer! Beschik je nog niet aan (alle) bovenstaande ervaringseisen, maar ben je bereid je hierin te ontwikkelen? Ook dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren! We kijken dan graag samen naar de mogelijkheden!

Solliciteer direct!
Heb je interesse in deze functie als business controller in Wilp? Stuur dan je cv naar ons door op de knop “Solliciteer" te klikken. Wij nemen vervolgens binnen een paar werkdagen contact met je op. De verdere sollicitatieprocedure richten we in naar jouw wens.

We zien elkaar!

Type Vacature
Organisatie Zozijn
Locatie Wilp
Postcode 7384 AN
Stad Wilp
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Wo
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
Functie(s) Controller
Publicatiedatum 19-10-2022
Ingangsdatum 19-10-2022
Reageer voor 30-12-2022
Nummer 114826
Doorsturen Bekijk PDF

Zozijn

Stichting Zozijn is een professionele dienstverlener, die ca. 3.000 kinderen en volwassenen met beperkingen ondersteunt om te komen tot maximale zelfontplooiing en regie over hun eigen leven. Het werkgebied van Zozijn ligt in Gelderland en Overijssel en het hoofdkantoor is gevestigd in Wilp. Zozijn heeft zo’n 2.600 medewerkers verdeeld over 150 locaties met in totaal zo’n 1.300 werkplekken.

Meer over Zozijn