Casemanager Dementie - Harderwijk
Verian

Cliënten hebben een diagnose dementie, een vermoeden daarvan of een psychogeriatrische zorgbehoefte. Vind jij het uitdagend om met deze doelgroep te werken in deze soms complexe en instabiele situaties? Dan is dit dé job voor jou!

Casemanager dementie
24 tot 32 uur per week

Wat ga je doen?
Als casemanager dementie geef je psychosociale begeleiding, advies en regel je alles voor een totaal aanbod van zorg en ondersteuning voor onze cliënten en hun mantelzorgers, waaronder de benodigde indicaties.

Je taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Je dient als vraagbaak voor zorgprofessionals in de organisatie, je voorziet hen van tips en adviezen om de zorg voor deze doelgroep naar een hoger niveau te tillen;
  • Je ontwikkelt en organiseert scholingen voor interne en soms ook externe collega’s;
  • Je levert een bijdrage aan kwaliteit en ontwikkeling van beleid op het gebied van dementie-en ouderenzorg;
  • Je streeft naar het realiseren van dementievriendelijke gemeentes.

Je werkt voornamelijk in de gemeente Harderwijk, daarnaast behoren Ermelo en Putten ook tot het werkgebied. 

Jouw nieuwe werkplek
Vérian is één van de grootste thuiszorgorganisaties in de regio en biedt alle vormen van (specialistische) woon – en thuiszorg, van huishoudelijke hulp tot thuisbegeleiding. Ook bieden wij maatschappelijk werk en jeugdgezondheidszorg. Bij Vérian bieden we dagelijks met 1500 collega’s passende zorg die onze cliënten nodig hebben. Ons uitgangspunt is dat onze cliënten zoveel mogelijk hun eigen leven kunnen leiden. Met elkaar leveren we de beste zorg!

De functie Casemanager dementie is een uitdagende en zelfstandige functie binnen een inspirerend team. Wij kenmerken ons door een open en informele cultuur, waarbij niet alleen cliënten maar ook onze medewerkers centraal staan. Wij streven ernaar onze medewerkers een werkplek te bieden waarin iedereen in een veilige en plezierige omgeving kan werken. Naast professionaliteit vinden wij plezier hebben in je werk voor Vérian een enorm belangrijke factor!

Wat zoeken wij in onze nieuwe collega?

  • Je bent in het bezit van een afgeronde HBO opleiding Verpleegkunde of Sociaal Werk;
  • Je hebt een aanvullende opleiding casemanagement dementie gevolgd of bent bereid om deze te volgen;
  • Je beschikt over relevante werkervaring met de doelgroep dementie;
  • Je hebt kennis en inzicht in ontwikkelingen in de gezondheidszorg, met name betreffende het specialisme dementie/ouderenzorg;
  • Inlevingsvermogen en hulpvaardigheid in combinatie met overtuigingskracht.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een arbeidsovereenkomst voor 24 tot 32 uur per week voor de duur van een jaar met de intentie om deze te verlengen voor onbepaalde tijd;
  • Inschaling op basis van de cao VVT in FWG 55 minimaal 2.937,68 en maximaal 4.426,10 euro per maand (op basis van 36 uur, afhankelijk van ervaring);
  • Overige arbeidsvoorwaarden conform de cao VVT, zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, en een aantrekkelijke werkkostenregeling;
  • Goede pensioenregeling bij het Pensioenfonds voor Zorg en Welzijn (PFZW). Fijn voor later!
  • Uitgebreide interne scholingsmogelijkheden, maar ook het volgen van externe scholingsprogramma’s behoren tot de mogelijkheden.

Passen jouw talenten bij deze baan?
Solliciteer dan snel en eenvoudig via onderstaand formulier. Je ontvangt gelijk een bevestigingsmail en we nemen binnen 10 werkdagen telefonisch contact met je op. Nog steeds enthousiast? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek.

De eerste kennismakingsgesprekken staan gepland op donderdag 6 april 2023. 

Eerst nog wat meer informatie over deze functie?
Twijfel niet om contact op te nemen met Dinja Lambers, Casemanager Dementie op telefoonnummer 06-21717596 of e-mail [email protected]

Wij vinden de veiligheid en bescherming van onze cliënten en collega’s belangrijk. Daarom wordt er, als je bij ons komt werken, een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd.

Wij kiezen er bewust voor deze vacature zelf in te vullen. Wij vragen bedrijven of organisaties die hun diensten aan willen bieden, geen contact met ons op te nemen.

Type Vacature
Organisatie Verian
Locatie Gemeente Harderwijk
Postcode 7336 BA
Stad Apeldoorn
Werkveld Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd In overleg
Uren van 24
Uren tot 32
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
CAO Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Informatie verkrijgen bij Dinja Lambers
Functie(s) Casemanager
Publicatiedatum 13-02-2023
Ingangsdatum z.s.m.
Reageer voor 31-03-2023
Nummer 117801
Doorsturen Bekijk PDF

Verian

Bij Vérian leveren we dagelijks met 1500 collega’s een waardevolle bijdrage aan het welzijn van onze cliënten. Daarbij maakt het niet uit welke functie je vervult of in welk team je zit. Met elkaar leveren we de beste zorg bij onze cliënten thuis. Met als uitgangspunt dat onze cliënten zoveel mogelijk hun eigen leven kunnen leiden en de zorg en ondersteuning krijgen die bij hen past.

Vérian is een van de grootste thuiszorgorganisaties in de regio en biedt alle vormen van thuiszorg, van huishoudelijke ondersteuning tot thuisbegeleiding tot (specialistische) verpleging en verzorging. Werken in de thuiszorg betekent solistisch en flexibel werken in wisselende diensten.

Meer over Verian