FINANCIEEL ADMINISTRATIEF MEDEWERKER
Ambiq

Functieomschrijving

Ben jij maatschappelijk betrokken? Wij zoeken in verband met uitbreiding van de formatie een bevlogen topper die samen met zijn/haar collega’s een goede administratie verzorgt. Wat wij bieden? Een ambitieuze en specialistische werk- en leeromgeving, een informele werksfeer, diverse werkzaamheden en een hoge mate van verantwoordelijkheid.

En dit ga je doen
Je voert, als financieel administratief medewerker voor 24 uur per week, de facturatie aan derden uit, verzorgt de betaling van de voorschotten van onze groepen,  daggeldvergoedingen aan de gezinshuizen, overige betalingen en andere voorkomende administratieve werkzaamheden. Daarnaast ben je, als administratief medewerker voor 8 uur per week, verantwoordelijk voor het indienen van de registraties van opleidingsactiviteiten tbv subsidietrajecten. De manager financiën is je leidinggevende.

Wat doet mijn team dan precies?
Jullie geven vanuit het dienstencentrum in Hengelo (Ov) samen uitvoering aan de financiële administratie.

Functie eisen

Jij bent betrokken, vakkundig en toekomstgericht. Daarnaast beschik je over:

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding op administratief gebied niveau 4
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • Feeling met systemen
  • Kennis van Exact is een pré
  • Je bent stressbestendig, accuraat en analytisch

Inschaling

FWG 35 is minimaal € 2.110, - en maximaal € 3.009, -  bruto per maand op basis van 36 uur per week. De CAO gehandicaptenzorg heeft per 01-05-2023 een algemene loonstijging van 3,2%.  

Bijzonderheden

Dit bieden wij

  • Een uitdagende werkomgeving in een betrokken en professionele werksfeer.
  • 24-32 uren per week.
  • Een jaarcontract. Het uitgangspunt is dat we na één jaar samenwerking overgaan tot een vaste aanstelling. We zoeken naar collega’s die zich voor langere tijd aan ons willen verbinden.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals eindejaarsuitkering en een uitruilsysteem, zodat je financieel voordelig een fiets, computer, telefoon of sportbenodigdheden kunt aankopen.
  • Deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW)
  • Aandacht voor jou en je ontwikkeling: wij willen dat jij het beste uit jezelf kunt halen en ondersteunen in je verdere ontwikkeling voor wat betreft kennis en kunde.
  • Een warm welkom: we willen dat jij je zo goed en zo snel mogelijk thuis voelt bij ons.

Belangrijk om te weten:

  • Onderdeel van de aanstellingsprocedure en voorwaarde voor indiensttreding is het aanleveren van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Daarnaast is het inwinnen van referenties een onderdeel van deze sollicitatieprocedure.
  • Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet. Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid de voorkeur.
  • Een assessment is onderdeel van de procedure.

Over Ambiq

Ambiq is specialist op het gebied van licht verstandelijke beperkingen (LVB) en bijkomende gedragsproblematiek voor kinderen en (jong)volwassenen. We bieden een compleet pakket aan zorgvormen aan, waardoor een cliënt antwoord op bijna alle hulpvragen kan worden aangeboden in hun nabije omgeving. Ambiq heeft vier expertthema’s: agressie, hechting, seksualiteit en trauma.

Als je bij Ambiq komt werken, dan werk je volgens de principes:

  • Vraaggericht
  • Systeemgericht
  • Oplossingsgericht
  • Competentiegericht

Ambiq biedt medewerkers een doorlopend scholingsprogramma op het gebied van LVB-kennis, oplossingsgericht en systeemgericht werken en via ons online opleidingsplatform WIJZER - online leren. Het online leerplatform bevat cursussen, trainingen, podcasts en webinars op allerlei interessante vakgebieden. Denk aan LVB, de Wet zorg en dwang, maar ook gesprekken schrijfvaardigheden en kritisch denken. Er zijn ook diverse mogelijkheden om jezelf verder te scholen.

Kijk op onze website, Facebook of LinkedIn, onder “Werken bij Ambiq”  om een indruk te krijgen van het werken bij onze organisatie: www.ambiq.nl.

Ambiq heeft in 2021 het World class Work place keurmerk mogen ontvangen! Dit laat zien dat wij bovengemiddeld scoren op goed werkgeverschap en we proberen dit te behouden door in gesprek te gaan met medewerkers.

Ben jij net zo enthousiast als wij? Reageer dan voor maandag 29 mei 2023.
Bel voor meer informatie met de heer G. Schollink, manager administratie, tel.: 088 - 7776000

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Type Werkplein
Organisatie Ambiq
Locatie Ambiq - bedrijfsbureau
Postcode 7555 SK
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Mbo
Arbeidstijd Part time
Uren van 24
Uren tot 32
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij De heer G. Schollink, manager administratie, tel.: 088 - 7776000 (algemene informatie: www.ambiq.nl
Functie(s) Administratief medewerker financieel
Publicatiedatum 11-05-2023
Ingangsdatum Zo snel mogelijk
Reageer voor 29-05-2023
Nummer 119582
Doorsturen Bekijk PDF

Ambiq

Werken bij Ambiq betekent dat je vanuit je hart LVB-cliënten op weg helpt naar een zo zelfstandig mogelijk leven. De drie kernwaarden van Ambiq zijn betrokken, vakkundig en toekomstgericht. We werken vanuit de hulpvraag van de cliënt en zijn/haar systeem. Als medewerker werk je met jongeren met een licht verstandelijke beperking (LVB) in combinatie met (ernstige) opvoed- en gedragsproblematiek. We werken vanuit onze visie systeemgericht, oplossingsgericht en competentiegericht om de hulpvraag van de cliënt zo optimaal mogelijk met de cliënt te beantwoorden. We zijn een specialist op LVB en bieden ambulante ondersteuning en intramurale hulpverlening. We bieden een compleet pakket aan zorgvormen waardoor een antwoord op bijna alle hulpvragen geboden kan worden in de nabije omgeving van de cliënt. We zijn een ambitieuze, open en betrokken organisatie waar veel aandacht is voor jouw ontwikkeling. Er zijn mogelijkheden voor scholing en je kunt een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de expertgebieden agressie, gehechtheid, seksualiteit en trauma. Kom jij bij ons werken? Kijk op www.werkenbijambiq.nl

Meer over Ambiq