Inkoper
IJsselheem

Functieomschrijving

Zet jij graag de juiste onderhandelingstechnieken in om de beste inkoopcondities te creëren? Beschik jij over de helikopterview die nodig is om inkoop naar een tactisch hoger plan te tillen? Wil je daarmee ook nog eens bijdragen aan de kwaliteit van leven van ouderen? Kom dan werken als Inkoper bij IJsselheem!

Wat ga je doen?
Als Inkoper draag je indirect bij aan de kwaliteit van leven van onze bewoners en cliënten door het realiseren van passende inkooptrajecten en -activiteiten die ondersteunend zijn aan het zorgproces en van waarde voor de collega’s. Verder:

  • bepaal je de inkoopbehoefte en vertaal je deze naar inkoopstrategieën;
  • onderhandel je met leveranciers, waarbij je streeft naar de beste condities;
  • het (on)gevraagd adviseren van de directie ten aanzien van het inkoopproces en -projecten;
  • ben je verantwoordelijk voor het opstellen en naleven van de contracten;
  • werk je mee aan de optimalisatie van ons “purchase to pay” systeem;
  • draag je zorg voor de volledige procesbewaking, verandermanagement en het opzetten en verbeteren van procedures.

 Waar ga je werken?
IJsselheem is een vooruitstrevende organisatie gericht op ouderenzorg. Met meer dan 2.400 medewerkers werken we vanuit 16 locaties in de regio’s Zwolle, Kampen, Heerde en Zwartewaterland. Als Inkoper ben je onderdeel van het team bestellen tot betalen, wat naast jou bestaat uit vijf medewerkers financiële administratie, twee adviseurs contractmanagement, een Inkoper en een inkoopmedewerker. Je valt direct onder onze regisseur bedrijfsvoering & vastgoed. Op dit moment zijn we bezig met het door ontwikkelen en borgen van inkoopvolwassenheid en werken we in een ‘regie-organisatie’.

Jouw nieuwe collega Colette Brink over haar rol als Inkoper bij IJsselheem: "Als Inkoper ben ik dagelijks bezig met het begeleiden en optimaliseren van het inkoopproces, met als doel om zoveel mogelijk het primaire proces hierin te ontzorgen. Het is een hele afwisselende, leuke en uitdagende baan."

 Wie ben jij?
Naast dat jij ondernemend, analytisch, kritisch en resultaatgericht bent, zoek jij graag de samenwerking op. Je bent sociaal en beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. 

Functie eisen

  • een hbo-diploma, aangevuld met NEVI 1 of bereidheid om deze te behalen;
  • relevante werkervaring op inkoopgebied, bij voorkeur in een soortgelijke werkomgeving;
  • ervaring met een inkoop- en contractbeheerssysteem en financieel systeem of ERP.

Voor deze functie is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.

Inschaling

Wat krijg je van ons?
Kies je voor IJsselheem, dan krijg je naast de mogelijkheid om onze inkoop naar een hoger niveau te tillen én de mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen ook nog:

  • een contract voor bepaalde tijd voor 24 - 36 uur per week, met intentie tot een vaste aanstelling;
  • salaris tussen € 3.025,81 en € 4.558,88 bruto per maand o.b.v. 36 uur (FWG 55 CAO VVT);
  • 8% vakantiegeld (mei) en 8,33% eindejaarsuitkering (november);
  • fiscale voordelen bij onder andere de aankoop van een (elektrische) fiets, laptop, mobiel of een fitness abonnement;
  • uitstekende pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).

Bijzonderheden

Ben je enthousiast?
Solliciteer dan direct via de sollicitatielink en dan plannen we graag een kennismakingsgesprek met je in!

Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de procedure. 

Over IJsselheem
IJsselheem ziet in elk mens een uniek persoon. Iemand met eigen waarden en gewoontes, een eigen verhaal dat we graag willen horen. Dat geldt niet alleen voor onze cliënten, maar ook voor onze medewerkers. We waarderen je om wie je bent en wat je kunt. Zo kunnen we vakkundige en persoonsgerichte zorg bieden. We blijven onszelf continu verbeteren en werken aan (technologische) innovaties. Op die manier vergroten we het werkplezier van onze medewerkers en de kwaliteit van leven van ouderen. Het Strategisch Kompas geeft onze koers tot 2024 weer. Hoe wij onze medewerkers centraal zetten is beschreven in onze HR-visie.

Heb je nog vragen?
Heb je inhoudelijke vragen over de vacature? Colette Brink (Inkoper) beantwoordt met plezier jouw vragen. Bel met Colette via 06 – 5872 2000. Of bel met onze Recruiter Gaby Bres via 06-57471464.

Bekijk ook al onze vacatures op onze werkenbij website.

Type Vacature
Intern nummer 1144
Organisatie IJsselheem
Locatie IJsselheem Myosotis
Postcode 8266 AB
Stad Kampen
Werkveld Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
CAO Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Functie(s) Inkoper
Publicatiedatum 15-05-2023
Reageer voor 01-07-2023
Ingangsdatum 01-07-2023
Nummer 120045
Doorsturen Bekijk PDF