Management-/directiesecretaresse (Tijdelijk)
's Heeren Loo Oost-Nederland

Word jij onze spin in het web en heb je affiniteit met mensen met een verstandelijke beperking? Ben jij nauwkeurig en dienstverlenend ingesteld en in staat om prioriteiten te stellen? Is het voor jou vanzelfsprekend dat de huidige tijd een andere manier van communiceren en afstemming vraagt?

Waar ga je werken?
's Heeren Loo bied door het hele land zorg en ondersteuning aan cliënten met een verstandelijke beperking. Dat doe we door middel van wonen, dagbesteding, gezinsondersteuning en gezinshuizen. Je gaat werken in de regio Oost Nederland dit is een regio die geografisch gezien een groot gebied bestrijkt. Onze locaties bevinden zich in Overijssel, Drenthe en een gedeelte van Gelderland. In Deventer staat ons regiokantoor en daar is ook jouw standplaats.

I.v.m. langdurige ziekte van de huidige management secretaresse zijn wij op zoek naar een tijdelijke vervangster die direct inzetbaar is.

Wat ga je doen?
Als directiesecretaresse zorg jij voor een belangrijke basis, waardoor de regiodirecteur haar werkzaamheden effectief en efficiënt kan uitvoeren. Je werkzaamheden bestaan uit het bieden van secretariële, organisatorische en administratieve ondersteuning. Hierbij valt hoofdzakelijk te denken aan:
  • agendabeheer van de regiodirecteur
  • verzorgen van de (e-mail) correspondentie
  • proactief signaleren en uitvoering geven aan actiepunten en bewaken van deadlines
  • organiseren en voorbereiden van werkzaamheden en overlegvormen
  • verslaglegging, informatieverwerking en optimalisatie van secretariële en administratieve procedures
Er zal sterk een beroep gedaan worden op jouw competenties, rondom het stellen van prioriteiten en hiernaar te handelen. Zodoende zal je, tot op zekere hoogte, met jouw inzicht beslissingen nemen en het overleg zoeken met collega's. Hierbij valt de denken aan afstemming met het management en ondersteunende diensten zoals communicatie, HR en finance.

Met een glimlach ontvang je bezoekers en dienstverlenend beantwoord je de telefoon. Daarnaast is het voor jou vanzelfsprekend om ter ondersteuning andere werkzaamheden op te pakken indien dit nodig mocht zijn.

Dit bieden wij
  • Contract voor bepaalde tijd tot in ieder geval 31 december 2022. Verlenging van de opdracht hangt af van het herstel van de huidige secretaresse.
  • Een contract voor 24 uur per week. Voorkeur is om dit te verdelen over 4 x 6 uur, waarvan dinsdag en donderdag op kantoor en de andere dagen thuis gewerkt kan worden.
  • Een brutosalaris conform de CAO Gehandicaptenzorg van minimaal € 2.236 ,- en maximaal € 3.154,- (FWG 40) bij een fulltime dienstverband, gebaseerd op je ervaring en opleiding.
  • Carrièrekansen en doorgroeimogelijkheden op al onze locaties. Persoonlijke groei, inzicht en regie over je eigen ontwikkeling via 'Mijn Leeromgeving' en e-learning via GoodHabitz.
Dit ben jij
Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding tot directiesecretaresse of in een andere passende richting. Je hebt werkervaring in een soortgelijke functie. Verder herken jij je in de volgende punten:
  • Je bent op korte termijn (na 15 augustus) beschikbaar
  • Je hebt uitstekende kennis van MS Office (Outlook, Teams, Excel en Word).
  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse taal.
  • Je bent bekend met de nieuwe digitale ontwikkelingen op het gebied van vergaderen en communiceren (Teams, Zoom, enz).
  • Je voelt goed aan wanneer er snel actie ondernomen moet worden en kan prioriteiten stellen en overzicht bewaren.
  • Vanzelfsprekend ben jij representatief, klantvriendelijk en gastvrij.
  • Je bent integer met betrekking tot vertrouwelijke informatie.
Sollicitatieprocedure
Voldoe je niet aan de gestelde opleidingseisen of ervaringsvraag dan wordt jouw sollicitatie niet meegenomen in de procedure.

De gesprekken zullen i.v.m. vakantie na 15 augustus plaatsvinden, zit de juiste persoon bij de kandidaten kan er direct overgegaan worden tot een tijdelijke indiensttreding.

Wil je meer weten over de inhoud van de vacature, dan mag je contact opnemen met Petra Streppel op telefoonnummer: 06 - 52 03 70 92. Heb je algemene vragen over de vacature dan kan je contact opnemen met Bram Spanjersberg, recruitment, op telefoonnummer: 06 - 51 72 52 20.

Type Vacature
Organisatie 's Heeren Loo Oost-Nederland
Locatie Deventer
Postcode 7429 AZ
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Mbo/Hbo
Arbeidstijd Part time
Uren van 24
Uren tot 24
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
Externe url Bekijk
Functie(s) Secretaresse directie/managementassistent
Publicatiedatum 26-07-2022
Reageer voor 13-08-2022
Nummer 112866

's Heeren Loo Oost-Nederland

Een goed leven en mooi werk. Anderen helpen om hun eigen keuzes te maken en hun dromen te realiseren. Dat doen we met hart en ziel voor mensen met een verstandelijke en/of andere beperking. Samen met de mensen die belangrijk voor hen zijn. Zo zorgen we samen voor een goed leven voor mensen met een beperking. Dat is mooi werk!

Meer over 's Heeren Loo Oost-Nederland