Manager Inkoop - Wilp
Zozijn

“Een echte verbinder, die denkt in mogelijkheden en inhoudelijk sterk is met natuurlijke overtuigingskracht. Een motivator die anderen kan uitdagen en inspireren”

Heb jij affiniteit met de gezondheidszorg en wil je als Manager Inkoop jouw bijdrage hieraan leveren, dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?
Zozijn draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking met als doel dat ze tot bloei kunnen komen. Cliënten maken deel uit van de samenleving. We helpen ze gebruik te maken van wat de samenleving al biedt en stimuleren hen in wat zij de samenleving te bieden hebben. Alles draait om cliënten met hun netwerk. Om hun eigenheid, gezondheid, leven en hun regie daarover. Vanuit een gelijkwaardige dialoog sluiten we aan bij wat er voor cliënten toe doet. Onze kernwaarden zijn liefdevol, vakkundig en vindingrijk.

Het inkoopteam waar jij leiding aan gaat geven bestaat uit twee operationeel inkopers en een tactisch inkoper. Met z’n allen zetten we de schouders eronder om ervoor te zorgen dat de juiste producten en diensten beschikbaar zijn voor onze cliënten en collega’s. We zijn als inkoop de schakel tussen onze collega’s en leveranciers.

Wat wij inkopen? Denk hierbij aan alle middelen, materialen en diensten die op een locatie benodigd zijn, o.a.: schoonmaak (facilitair), medische middelen/materialen, ICT, inrichting (nieuwbouw), voeding, etc.

Wat ga je doen
Als Manager Inkoop geef je leiding aan de afdeling Inkoop, ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van de afdeling inkoop en voor het opstellen en uitvoeren van het strategisch inkoopplan. Je vertaalt de visie en doelstelling van Zozijn naar een concreet inkoopplan waarbinnen de uitvoering van de afdeling Inkoop optimaal kan plaatsvinden en de doelstellingen worden gerealiseerd.

Naast de leidinggevende en strategische werkzaamheden, doorloop je aanbestedingstrajecten en ben je altijd op zoek naar verbetering. Je adviseert regiodirecteuren en collega-managers op het gebied van inkoop en zet daarmee de afdeling inkoop binnen de organisatie op de kaart. Je rapporteert rechtstreeks aan de directeur Finance, Control & Inkoop (FC&I) en je bent lid van het managementteam FC&I.

Wie ben jij
Je hebt een resultaatgerichte persoonlijkheid met gevoel voor interne verhoudingen. Jij staat bekend om jouw sterke onderhandelingsvaardigheden op alle niveaus en jouw wil om duurzame relaties met leveranciers op te bouwen. Je bent gericht op samenwerking, zowel intern als extern en je zoekt hierin actief de verbinding.

Jouw stijl van leidinggeven is: dat jij medewerkers tot hun recht laat komen, je hen stimuleert om zich verder te ontwikkelen en inspireert hen om het beste in zichzelf naar boven te halen.  Bovendien heb je affiniteit met de zorgsector.

Je hebt een hbo-opleiding en daarnaast een relevante inkoopopleiding (bijv. Nevi 2) of relevante werkervaring. Jouw kennis van, ervaring en inzicht in het vakgebied inkoop en alle daartoe behorende bedrijfs- en administratieve processen is actueel. Je hebt kennis van financieel- en personeelsmanagement, projectmanagement en kwaliteitsbeheersing.

We vragen wat van jou en daar zetten we natuurlijk ook wat tegenover!

Wat je ons mag verwachten is een leuke baan voor 36 uur per week (minder uren is bespreekbaar) in een dynamische, leerrijke omgeving met een prettige open werksfeer. Het salaris bedraagt maximaal € 4.799,- bruto per maand (dit is op basis van een fulltime dienstverband/ FWG 60 CAO Gehandicaptenzorg). Ook ontvangt je bij ons een eindejaarsuitkering van 8,33%.

Past dit helemaal bij jou?
Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief en CV. Solliciteren kan via de knop ‘solliciteren’. Voor deze vacature hebben we geen sluitingsdatum. Dit betekent dat als de geschikte kandidaat gevonden wordt, de vacature wordt gesloten. Zolang de vacature zichtbaar is, is de kandidaat nog niet gevonden.

We vragen referenties en een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) op. De verkregen informatie kan, mede, een rol spelen bij een eventuele aanstelling. 

Type Werkplein
Organisatie Zozijn
Locatie Cen - Financien & Control Wilp
Postcode 7384AN
Stad Wilp
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau HBO+
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst in eerste instantie voor één jaar, bij gebleken geschiktheid mogelijkheid tot omzetting naar onbep. tijd
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij Wim Tak, manager facilitaire diensten, 06-11594856
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 01-11-2021
Reageer voor 30-11-2021
Ingangsdatum 01-11-2021
Nummer 72320
Doorsturen Bekijk PDF

Zozijn

Stichting Zozijn is een professionele dienstverlener, die ca. 3.000 kinderen en volwassenen met beperkingen ondersteunt om te komen tot maximale zelfontplooiing en regie over hun eigen leven. Het werkgebied van Zozijn ligt in Gelderland en Overijssel en het hoofdkantoor is gevestigd in Wilp. Zozijn heeft zo’n 2.600 medewerkers verdeeld over 150 locaties met in totaal zo’n 1.300 werkplekken.

Meer over Zozijn