Medewerker cliëntenadministratie
Stichting De Passerel

Functieomschrijving

Draag jij graag je steentje bij aan het optimaliseren van administratieve werkprocessen waardoor kwaliteit van dienstverlening aan de cliënt vergroot wordt en de financiële aspecten geborgd zijn? Wil jij een uitdagende job waarin veel ruimte is voor initiatief en ontwikkeling? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Waar kom je te werken?
In verband met het verhuizen van een collega naar het zuiden zoeken we voor de afdeling cliëntenadministratie van stichting De Passerel een nieuwe medewerker.

Met 4 medewerkers is de cliëntenadministratie verantwoordelijk voor het hele administratieve proces, van aanmelding tot beëindiging zorg. Wij beantwoorden diverse vragen over vergoedingen en nemen deel aan Passerel brede projecten. Onze afdeling is volop in ontwikkeling en beweging, waarbij de ambitie is om zo veel mogelijk faciliterend aan de zelfregulerende zorgteams te zijn. Vanuit onze expertise geven we advies en feedback om de administratieve processen zo veel mogelijk ondersteunend te laten zijn.

Aandacht voor elkaar
De Passerel ondersteunt mensen met een beperking van jong tot oud, om hun eigen leven te leiden en zelf keuzes te maken. Dat doen we samen met onze cliënten, hun familie en iedereen die voor hen belangrijk is. Onze ondersteuning wordt ingezet op dat wat echt nodig is. Wij doen dat op eigen wijze en daar zijn we trots op. Wij werken regionaal, onze locaties staan midden in de wijk in een voor cliënten vertrouwde omgeving.

Wat zijn de werkzaamheden?

  • Het antwoord geven op vragen van interne- en externe contacten over het zorg- administratieve proces.
  • Het dagelijks tijdig, juist en volledig verwerken van de in-zorg meldingen, de uit-zorg meldingen en andere wijzigingen en handel je telefoontjes en e-mails af met afwisselende vraagstukken.
  • Het zorgdragen voor het digitale berichtenverkeer en het analyseren en afhandelen daarvan (het inlezen van berichten en indicaties WLZ, Jw en Wmo) en het maandelijks declareren en factureren van de geleverde productie.
  • Het opstellen van overeenkomsten.
  • Het vertalen van wet- en regelgeving naar de praktijk.
  • Het doen van verbetervoorstellen bij het signaleren van (terugkerende) wensen of knelpunten in de uitvoering van werkzaamheden.

Functie eisen

Waar zijn we naar op zoek?

  • Je bent servicegericht en ziet de meerwaarde om vanuit de verbinding het contact met anderen aan te gaan.
  • Je vindt het een uitdaging om complexe vraagstukken op te lossen en zo nodig te toetsen aan relevante wet- en regelgeving.
  • Je hebt een helicopterview om de onderlinge samenhang van werkprocessen te overzien.
  • Je houdt regie op de voortgang van de uitgezette acties.
  • Je geeft gevraagd maar ook ongevraagd advies aan (zorg) teams en managers.
  • Je werkt vanuit een proactieve, nieuwsgierige houding en je deelt kennis met anderen.
  • Je kunt goed luisteren en je hebt oog voor de verschillende belangen.
  • Je bent in bezit van een rijbewijs.

Welke kennis en vaardigheden vragen wij?

  • Een afgeronde opleiding op mbo-niveau 4, op administratief gebied aangevuld met enkele jaren werkervaring of;
  • Een opleiding op hbo-niveau met aantoonbare affiniteit op administratief gebied.
  • Een goede beheersing van Excel.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.

Inschaling

Aandacht voor jou

  • Een salaris tussen de € 2.457,- en € 3.332,- (FWG schaal 40), afgestemd op jouw kennis en ervaring.
  • Veel ontwikkelingsmogelijkheden. Van scholing tot het meedraaien in projecten. Laat ons weten waar jouw interesse ligt.
  • Een dertiende maand.
  • 5,5 week aan verlof op jaarbasis en vakantietoeslag.
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van het MeerKeuzeSysteem. Denk aan een fietsregeling of een lidmaatschap voor jouw sportschool.

Bijzonderheden

Goed om te weten
Voor vragen kun je contact opnemen met Alice Bijsterbosch (coördinator cliëntenadministratie) of met Mariska van Helden (medewerker cliëntenadministratie) op telefoonnummer 055- 3683838.  

De gesprekken vinden plaats op woensdag 24 mei 2023.

We vinden het belangrijk om onze cliënten en collega’s een veilige en professionele omgeving te bieden. Daarom is het opvragen van referenties bij eerdere werkgevers en het aanleveren van een actuele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) onderdeel van onze procedure.

Solliciteren?
Solliciteer door jouw cv en motivatiebrief te versturen naar [email protected] De vacature blijft open staan totdat we de vacature hebben ingevuld. Het vacaturenummer is 023-29.

Type Vacature
Intern nummer 023-29
Organisatie Stichting De Passerel
Locatie De Passerel Gemeente Apeldoorn
Postcode 7336 BC
Stad Apeldoorn
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Niveau 4
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst Onbepaalde tijd
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij Zie vacaturetekst
Functie(s) Administratief medewerker
Publicatiedatum 09-05-2023
Reageer voor 08-06-2023
Ingangsdatum 09-05-2023
Nummer 119905
Doorsturen Bekijk PDF

Stichting De Passerel

Iedereen hoort erbij!

De samenleving, dat zijn wij. we leven, wonen, werken, leren van en met elkaar. Een volwaardig lid zijn van onze samenleving, niet iedereen kan dit alleen. Er zijn kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen die hier ondersteuning bij nodig hebben. Dit doen wij, als professionals van De Passerel, iedere dag met veel passie, plezier en energie.

Wij bieden diverse vormen van ondersteuning:

  • Vroeghulp voor jonge kinderen
  • Gespecialiseerde opvang voor kinderen
  • Wonen en ambulante begeleiding
  • (Arbeidsmatige) dagbesteding
  • Leren en vrije tijd

De huidige vorm van onze organisatie heeft zich in 1999 vanuit een fusie gevormd. Onze rechtsvoorgangers zijn destijds ontstaan op initiatief van oudergroeperingen. En nog steeds is de samenwerking met ouders, individueel of in groepsverband, essentieel voor ons bestaan. Ouders en verzorgers kunnen de zorgvraag van onze cliënten immers duidelijk maken.

Verspreid over de regio

Door nauw aan te sluiten bij de uiteenlopende vragen die we in de afgelopen jaren hebben gekregen, hebben wij een breed assortiment aan (arbeidsmatige) dagbesteding, woon- en werklocaties ontwikkeld. Wij bieden onze ondersteuning verspreid over de regio aan. Zowel in onze voorzieningen als op ambulante basis thuis, op de werkplek, in het onderwijs of in reguliere kindercentra. Op deze wijze bieden onze medewerkers ondersteuning aan ruim 900 cliënten binnen de gemeenten Apeldoorn, Epe en Voorst. Mede door de keuze voor diversiteit in ons aanbod en kleinschalige locaties lukt het ons om overzichtelijk en toegankelijk te blijven.

 

Meer over Stichting De Passerel