Medewerker financiële administratie / Support / 24 - 36 uur
Elver

Wat ga je doen?

Zorg jij met plezier van een sluitende administratie? Werk jij accuraat en ondersteun jij je collega's waar nodig? Dan is Elver op zoek naar jou! Elver is een middelgrote zorgorganisatie in de regio Arnhem - Doetinchem. Bij ons draait alles om het unieke verhaal; ook jouw verhaal. In verband met pensionering van een collega zijn wij op zoek naar een secure medewerker financiële administratie. Spreekt dit jou aan? Lees dan verder!

Waarom hier werken?
Het team waarin je komt te werken bestaat uit 5 collega's. Als medewerker financiële administratie haal jij je werkplezier uit het stroomlijnen van cijfers en het analyseren van data. De gegevens heb je veelal zelf ingevoerd in de geautomatiseerde systemen en ook gecontroleerd. Samen zorgen jullie ervoor dat de financiële administratie up-to-date is. Dit omvat zowel de cliënt-, crediteuren-, als debiteurenadministratie.

Wat ga je doen?
Als medewerker financiële administratie ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van de verschillende financiële werkzaamheden, zoals:
  • het invoeren van contracten en de daaruit voortkomende verplichtingen;
  • het analyseren van grootboekrekeningen op volledigheid en juistheid;
  • het voorbereiden (en in sommige gevallen verzorgen) van de fiscale aangiften;
  • het invoeren van inkoopfacturen;
  • het verwerken en opstellen van verkoopfacturen;
  • het beantwoorden van diverse vragen van zowel interne als externe klanten;
  • het verwerken van kas- en bankgegevens.
Bij afwezigheid van je collega's kun je hun werkzaamheden overnemen. Daarnaast word je betrokken bij controle vraagstukken en hebben we jouw input nodig om onze processen te optimaliseren en verder te automatiseren.

Wat vragen wij van jou?
Je bent klantgericht en in een dynamische omgeving is het belangrijk dat je gestructureerd en resultaatgericht kunt werken. Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding op het gebied van bijvoorbeeld bedrijfsadministratie. Daarnaast heb je enkele jaren werkervaring op een (financiële) administratie. Ervaring met AFAS is een pré. Je werkt zelfstandig en bent communicatief vaardig.

Wat bieden wij jou?
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd tussen de 24 en 36 uur per week. Jij geeft aan waar je voorkeur naar uitgaat.
  • Een afwisselende functie in een informele en dynamische organisatie.
  • Werkdagen stemmen we in onderling overleg af, waarin thuiswerken tot de mogelijkheden behoort.
  • Je ontvangt een chromebook in bruikleen van Elver, deze mag je ook privé gebruiken.
  • Naast de arbeidsvoorwaarden uit de cao gehandicaptenzorg, zoals een eindejaarsuitkering van 8,33% bieden wij diverse secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een salaris conform functiegroep 35, maximaal €3.009,- o.b.v. 36 uur.

Vervolg?
Herken jij jezelf hierin? Dan maken we graag kennis met jou! Wil je eerst antwoord op je vragen? Neem dan contact op met Jacqueline Hunting via [email protected] of 06-20345156.

Je hebt tot woensdag 18 mei 2022 de tijd om te reageren op deze vacature.
De selectiegesprekken vinden plaats op maandag 23 mei 2022.

Nadat jij gesolliciteerd hebt neemt HR contact met je op over de vervolgprocedure.

Wij zien graag jouw reactie tegemoet!

Meer info
Jacqueline Hunting
[email protected]
06-20345156

Type Vacature
Organisatie Elver
Locatie Nieuw-Wehl
Postcode 7031 HW
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Mbo/Hbo
Arbeidstijd Full time
Uren van 24
Uren tot 36
Arbeidsovereenkomst Onbepaalde tijd
Externe url Bekijk
Functie(s) Administratief medewerker financieel
Publicatiedatum 02-05-2022
Reageer voor 18-05-2022
Nummer 110548

Elver

Elver heeft als missie: ‘Er zijn om bij te dragen aan een gelukkig bestaan voor mensen met een verstandelijke beperking.’ ‘Er zijn’ betekent dat we er onvoorwaardelijk zijn; alert en aandachtig. Op de verschillende locaties in de omgeving Arnhem, Laag-Soeren en Nieuw-Wehl willen wij de beste zorg leveren en voor iedere cliënt een zo goed mogelijk leven creëren. ‘Elk verhaal telt’ en het verhaal van ieder mens is uniek. Daarom zetten we elke stap in nauw overleg met de cliënt, zijn familie en verwanten. Zo nodig betrekken we verwijzers of specialisten en schakelen we andere professionals van Elver in. Samenspel leidt uiteindelijk tot succes, is onze overtuiging. De ruim 1200 medewerkers van Elver werken in zelfstandige teams. Deze hebben hun eigen verantwoordelijkheid en regelruimte. Het vertrouwen dat professionals vakbekwaam zijn is het uitgangspunt. Ook de vrijwilligers zijn niet meer weg te denken binnen Elver. Ze zijn niet alleen een verrijking voor het leven van de cliënt, maar ook voor begeleiders én familieleden en verwanten.

Meer over Elver