Krijg jij er energie van om een ander zo goed mogelijk te helpen? En ben jij klantvriendelijk en servicegericht? Lees dan snel verder!
Medewerker Servicepunt
32 uur per week
Wat ga je doen?
Als Medewerker Servicepunt til je met je collega’s de dienstverlening naar een hoger niveau. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze zorgverleners en zorgt ervoor dat zij goed gefaciliteerd worden, zodat zij meer tijd voor zorg hebben!
Je dagelijkse taken en verantwoordelijkheden zijn:
Naast bovenstaande werkzaamheden zal je ook deels directie gesprekken gaan notuleren en de staf ondersteunen met administratieve taken.
Jouw nieuwe werkplek
Het servicepunt is werkzaam voor de 3 thuiszorglabels: Thuisgenoten, BTK Zorg en Vérian. De organisaties leveren o.a. huishoudelijke ondersteuning, begeleiding en verpleging en verzorging in de wijk. Ons uitgangspunt is dat onze cliënten zoveel mogelijk hun eigen leven kunnen leiden. Met elkaar leveren we de beste zorg!
Wij kenmerken ons door een open en informele cultuur, waarbij niet alleen cliënten, maar ook onze medewerkers centraal staan. Wij streven ernaar onze medewerkers een werkplek te bieden waarin iedereen in een veilige en plezierige omgeving kan werken. Naast professionaliteit vinden wij plezier hebben in je werk voor Thuisgenoten een belangrijke factor.
Wat zoeken wij in onze nieuwe collega?
Wat mag je van ons verwachten?
Wordt dit jouw nieuwe baan?
Solliciteer dan snel en eenvoudig via onderstaand formulier. Je ontvangt gelijk een bevestigingsmail en we nemen binnen 5 werkdagen telefonisch contact met je op. Nog steeds enthousiast? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor in Almelo.
Eerst nog wat meer informatie over deze functie?
Twijfel niet om contact op te nemen met Jacintha, Recruiter op telefoonnummer 088 088 1533 of e-mail [email protected]
Wij vinden de veiligheid en bescherming van onze cliënten en collega’s belangrijk. Daarom wordt er, als je bij ons komt werken, een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd.
Wij kiezen er bewust voor deze vacature zelf in te vullen. Wij vragen bedrijven of organisaties die hun diensten aan willen bieden, geen contact met ons op te nemen.
Type | Vacature |
Organisatie | Thuisgenoten |
Locatie | Almelo Centraal Bureau |
Postcode | 7604BD |
Stad | Almelo |
Werkveld | Verpleging & Verzorging |
Opleidingsniveau | Mbo+ |
Arbeidstijd | In overleg |
Uren van | 28 |
Uren tot | 32 |
Arbeidsovereenkomst | Bepaalde tijd met uitzicht op vast |
CAO | Verpleging & Verzorging en Thuiszorg |
Informatie verkrijgen bij | Jacintha - Recruiter |
Functie(s) |
Administratief medewerker |
Publicatiedatum | 02-03-2023 |
Ingangsdatum | In overleg |
Reageer voor | 31-03-2023 |
Nummer | 55278 |
Thuisgenoten levert in de regio’s Twente, Groningen, Doetinchem en Zeist hulp bij het huishouden, begeleiding, verpleging en verzorging. Daarnaast hebben wij vier woon-zorglocaties (Wierden, Vroomshoop, Haaksbergen en Hengelo) waar wij extramurale zorg verlenen. Bij het Centraal Bureau in Almelo zijn de stafafdelingen gepositioneerd. Doel van onze organisatie is het bieden van alle vormen van zorg, zodat de cliënt zo lang mogelijk thuis kan blijven wonen en de aandacht krijgt voor alles wat het leven de moeite waard maakt. Er wordt gewerkt in kleinschalige teams, waardoor verantwoordelijkheid en eigen initiatief een belangrijk onderdeel van het werk is.
Meer over Thuisgenoten