Hou jij van afwisselend werk, kun je snel schakelen en ben jij de vraagbaak waarbij iedere medewerker terecht kan? Dan zijn wij op zoek naar jou! We zijn voor het komende jaar op zoek naar een
Ervaren P&O-medewerker voor 28-36 uur per week
Wat ga je doen?
In je functie van P&O-medewerker heb je een gevarieerd takenpakket. Je voert zelfstandig de mutaties rondom in-, door- en uitstroom uit. Daarbij bewaak je de acties die hieruit voort komen. Je houdt het personeelsinformatiesysteem (Youforce/Beaufort) actueel en daarbij werk je nauw samen met de salarisadministratie. Je ondersteunt de werving- en selectieprocedures, je hebt arbeidsvoorwaardengesprekken met nieuwe medewerkers en stelt vervolgens de arbeidsovereenkomsten op. Leidinggevenden en medewerkers kunnen bij jou terecht voor allerlei P&O gerelateerde vragen. Je levert managementinformatie aan en je verricht overige voorkomende P&O-werkzaamheden. In het komende jaar gaan we onze administratieve processen verder digitaliseren en optimaliseren, je vindt het leuk om hieraan een bijdrage te leveren en te kijken waar processen efficiënter ingericht kunnen worden.
Je vindt het leuk om hierover mee te denken. Je zoekt verbinding met de andere M&O afdelingen, salarisadministratie en het primaire proces om elkaar te versterken, zodat het personeelsproces verder geoptimaliseerd kan worden.
Wie zijn wij?
Zozijn draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking met als doel dat ze tot bloei kunnen komen. Cliënten maken deel uit van de samenleving. We helpen ze gebruik te maken van wat de samenleving al biedt en stimuleren hen in wat zij de samenleving te bieden hebben. Vanuit een gelijkwaardige dialoog sluiten we aan bij wat er voor cliënten toe doet. Onze kernwaarden zijn liefdevol, vakkundig en vindingrijk.
De stafdienst Mens- & Organisatieontwikkeling (M&O) bij Zozijn ontwikkelt zich richting een toekomstbestendige afdeling. Een afdeling waar strategische thema’s hoog op de agenda staan. Thema’s zoals werkgeluk, arbeidsmarkt, vitaliteit & veerkracht, sociale innovatie en personeels-planning. Zodat Zozijn ook in de toekomst zorg en ondersteuning kan bieden aan haar cliënten.
Binnen de regio werk je nauw samen met je collega P&O-medewerker en twee P&O-adviseurs, als P&O medewerker stem je je werk af met je directe collega en ben je elkaars backup.
Herken jij je in het volgende?
Dit bieden wij
Ben je enthousiast, reageer dan snel op deze leuke functie. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!
Procedure
Onderdeel van de selectieprocedure is het opvragen van referenties bij de huidig leidinggevende. De verkregen informatie kan, mede, een rol spelen bij de besluitvorming over eventuele aanstelling.
Wij vragen van al onze medewerkers een Verklaring omtrent Gedrag.
Type | Vacature |
Organisatie | Zozijn |
Locatie | Cen - PO&O Unit Personeelsservice Wilp |
Postcode | 7384AN |
Stad | Wilp |
Werkveld | Gehandicaptenzorg |
Opleidingsniveau | Mbo |
Arbeidstijd | In overleg |
Arbeidsovereenkomst | Bepaalde tijd |
CAO | Gehandicaptenzorg |
Informatie verkrijgen bij | Ilse Vial, manager. Telefoonnummer: 06-15146497 |
Functie(s) |
Overig |
Publicatiedatum | 16-03-2023 |
Reageer voor | 01-04-2023 |
Nummer | 118603 |
Stichting Zozijn is een professionele dienstverlener, die ca. 3.000 kinderen en volwassenen met beperkingen ondersteunt om te komen tot maximale zelfontplooiing en regie over hun eigen leven. Het werkgebied van Zozijn ligt in Gelderland en Overijssel en het hoofdkantoor is gevestigd in Wilp. Zozijn heeft zo’n 2.600 medewerkers verdeeld over 150 locaties met in totaal zo’n 1.300 werkplekken.
Meer over Zozijn