Secretaresse, 20 uur per week
De Lichtenvoorde

Wij geloven in de kracht van mensen.
We dagen de ander uit om te denken in mogelijkheden.

Vanuit deze overtuiging doen wij wat we doen.

De Lichtenvoorde ondersteunt mensen met een beperking. We zijn als organisatie volop in beweging. De kwaliteit van leven, gezien door de ogen van de cliënt, staat daarbij centraal. Cliënten bij De Lichtenvoorde maken deel uit van de samenleving. Onze zorg en dienstverlening is er op gericht dat ze zoveel mogelijk de regie over hun eigen leven hebben. En dat ze, waar dat mogelijk is, eigen verantwoordelijkheid nemen.

Voor ons team Procesondersteuning zijn wij op zoek naar een enthousiaste, representatieve

Secretaresse
(20 uur per week)

met aandachtsgebied de coördinatie van het vervoer

Het team Secretariaat bestaat uit 6 medewerkers die secretariële ondersteuning bieden aan onze teams en leidinggevenden. Hiermee leveren zij een belangrijke bijdrage aan de optimale dienstverlening  van onze organisatie. In verband met het vertrek van één van de secretaresses, zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.

Naast het uitvoeren van reguliere secretariële taken, gaat de nieuwe secretaresse zich voornamelijk bezighouden met het coördineren van het vervoer van onze cliënten naar de dagbesteding. Deze dagbesteding vindt plaats op één van onze eigen activiteitencentra of op een externe locatie. Het betreft zowel cliënten die op één van onze 45 locaties wonen dan cliënten die thuis wonen. Veel vervoer organiseren we zelf met onze eigen bussen en vrijwillige chauffeurs. Daarnaast zetten we externe taxibedrijven in als het nodig is.

Lijkt het jou een mooie uitdaging om al deze ritten goed te plannen en organiseren? Kun jij snel schakelen en zoek je een baan waarin geen dag hetzelfde is? Solliciteer dan nu op deze vacature!

Wat ga je doen?

  • Je plant alle ritten voor cliënten die naar de (interne of externe) dagbesteding gaan.
  • Je signaleert knelpunten in de planning en lost deze op.
  • Je bent het aanspreekpunt voor onze 28 vrijwillige chauffeurs.
  • Je hebt contacten met externe taxibedrijven en sluit overeenkomsten om aanvullend vervoer te regelen.
  • Je werkt nauw samen met de vrijwilligerscoördinator bij het werven van nieuwe chauffeurs en het regelen van scholing voor deze chauffeurs.
  • Je lost acute problemen op, bijvoorbeeld als gevolg van een zieke chauffeur of een kapotte bus.
  • Je verwerkt alle ritten in de planningstool Smartwheels en draagt bij aan het functioneel beheer van deze applicatie.
  • Je bent back-up voor de andere secretaresses binnen het team en kunt hen vervangen indien nodig.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende, afwisselende baan bij een innovatieve organisatie die volop in beweging is.
  • Veel ruimte voor zelfsturing, eigen ontwikkeling en scholing.
  • Je komt te werken bij een organisatie met het ‘Beste werkgevers Keurmerk’: Nederlands grootste onafhankelijk keurmerk voor goed werkgeverschap.
  • Een salaris conform de CAO Gehandicaptenzorg FWG 3.0 functieschaal 35; Daarnaast ontvang je jaarlijks vakantietoeslag (8%) en een eindejaarsuitkering (8,33%).
  • Een aanstelling voor de duur van een jaar.

Wat we verder nog van jou verwachten

  • Je hebt een afgeronde secretariële opleiding op minimaal mbo 3 niveau, aangevuld met enkele jaren ervaring.
  • Kennis van de planningstool Smartwheels is een pré.
  • Je hebt een basishouding die uitgaat van aandacht, respect, interesse en gelijkwaardigheid.
  • Je hebt sociale vaardigheden, kunt goed luisteren, bent toegankelijk en hebt een dienstverlenende houding.
  • Je kunt goed plannen en organiseren en hebt doorzettingsvermogen.
  • Je blijft rustig en vriendelijk bij piekbelasting.
  • Je bezit een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en werkt ordelijk.
  • Je bent proactief, hulpvaardig maar ook standvastig.
  • Je kunt goed prioriteiten stellen en zelfstandig problemen oplossen.
  • Je bent integer, betrouwbaar en representatief.

Meer informatie?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anne Verjans, Manager Procesondersteuning. Zij is telefonisch bereikbaar via nummer 0544-371130.

Solliciteren?
Dan zien wij je reactie graag tegemoet! Je kunt solliciteren tot en met 6 december 2020.

Je kunt je sollicitatie uitsluitend sturen via www.zorgselect.nl. Hier tref je de vacature aan onder nummer 56108 en heb je direct de mogelijkheid om te reageren.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op maandagochtend 14 december 2020.

Type Vacature
Organisatie De Lichtenvoorde
Locatie Bestuursbureau De Lichtenvoorde in Lichtenvoorde
Postcode 7131PE
Stad Lichtenvoorde
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Niveau 3
Arbeidstijd Part time
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd voor de duur van 1 jaar
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij Anne Verjans
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 20-11-2020
Reageer voor 07-12-2020
Ingangsdatum 01-01-2021
Nummer 56108
Doorsturen Bekijk PDF

De Lichtenvoorde

De Lichtenvoorde biedt zorg en ondersteuning in de regio Oost-Gelderland. Wij zijn er voor mensen met een (verstandelijke) beperking. Je kunt bij ons terecht voor bijvoorbeeld jeugdzorg, wonen met ondersteuning, begeleiding bij werk en zorgadvies en behandeling. Elke dag, op ieder moment.

Bij De Lichtenvoorde is iedereen welkom. Het maakt niet uit wie je bent, hoe oud je bent of waar je in gelooft. Belangrijker dan de hulpvraag van onze cliënten vinden wij zijn/haar mogelijkheden. Het gaat om onze cliënt. Om de dingen die hij/zij belangrijk vindt. En dat hij/zij het leven kan leiden dat hij/zij wilt. Wij ondersteunen daarbij. Dat is waar het om gaat bij De Lichtenvoorde.

Met meer dan 680 medewerkers en zo’n 350 vrijwilligers zetten we ons elke dag in voor onze bijna 840 cliënten. We hebben 45 locaties in heel Oost-Gelderland.

Meer over De Lichtenvoorde