Secretaresse locatie Roombeek
Aveleijn

Functieomschrijving

Ben jij een organisatietalent en vind jij het een uitdaging om te zorgen voor het secretariaat? Ben je een deskundige achtervang voor onze rooster-planning?
Ben jij daadkrachtig, nauwkeurig en kun jij prioriteiten stellen?

Voor de locatie Roombeek in Enschede zoeken wij een

Secretaresse (m/v)
(20 - 24 uur per week)

Waar ga je werken?
Roombeek is een woonlocatie waar cliënten 24 uur per dag een beroep op ondersteuning kunnen doen. Cliënten wonen in een eigen appartement of in aangepaste eengezinswoning.

De doelgroep is zeer divers, zowel in leeftijd (18+) als in achtergronden. De begeleidingsaspecten variëren van o.a. ondersteuning in de huishouding, bij financiën, gezondheid en psychosociale aspecten en vaak is het een combinatie van deze aspecten.

Begeleiding wordt geboden bij de cliënten thuis en vanuit de inloophuizen waar elke dag gezamenlijk gegeten wordt.

Wat ga je doen?
Als secretarieel medewerker verricht je diverse uitvoerende secretariële en administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van de manager en de locatie. In deze functie op de Roombeek ben je tevens achtervang voor onze twee roosteraars.

Secretariële ondersteuning

  • Behandelt diverse telefoongesprekken
  • Beheert en bewaakt de agenda van de manager van het cluster
  • Plant in dat verband zelfstandig gesprekken, zowel met interne als externe contacten
  • Verzorgt in- en uitgaande standaard correspondentie, stelt eenvoudige correspondentie zelfstandig op
  • Bereidt vergaderingen voor en draagt zorg voor de verslaglegging
  • Ontvangt bezoekers en verwijst deze door
  • Draagt zorg voor archivering

Administratieve werkzaamheden

  • Verzorgt de mutaties t.b.v. de cliëntenadministratie
  • Controleert indicatielijst op herindicaties
  • Verzorgt mutaties t.b.v. de personeelsadministratie
  • Verzorgt mutaties van het dagrooster in het roostersysteem
  • Werkt aan de hand van gegevens rapporten en overzichten uit
  • Verzorgt en controleert de debet- en creditfacturen en verwerkt de declaratiestukken
  • Verzorgt inkoop- en verkoopfacturen
  • Regelt facilitaire zaken, zoals onderhoudswerkzaamheden

Functie eisen

Wat vragen wij van je?

  • Je beschikt over een MBO-diploma (niveau 4), bij voorkeur secretariële richting
    Je komt ook in aanmerking met een agogische achtergrond met je aantoonbare affiniteit met secretarieel werk kan overleggen + bereidheid hebt tot bijleren
  • Je bent digitaal vaardig en hebt aantoonbare kennis van Microsoft Office en het roosterprogramma InPlanning
  • Je bent geduldig, ordelijk, integer en betrouwbaar in verband met vertrouwelijkheid van gegevens
  • Je kan snel schakelen, bent communicatief vaardig en kan knopen doorhakken

Inschaling

Wat bieden wij jou? 
Je gaat werken in een waarden gedreven en financieel gezonde organisatie waar goed werkgeverschap hoog op de agenda staat. Aveleijn behoort tot “de beste werkgevers”! (https://www.beste-werkgevers.nl/wie-zijn-het/).
Wij zetten jou als medewerker centraal en bieden daarom het volgende:

  • Een baan in een uitdagende werkomgeving 
  • Diverse ontwikkelingsmogelijkheden
  • Arbeidsvoorwaarden conform de CAO Gehandicaptenzorg.
    De functie is ingedeeld in functiegroep 35 (maximaal € 009,- bij een 36-urige werkweek) en de salariëring is afhankelijk van je achtergrond en werkervaring
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals collectieve ziektekostenverzekering, het meerkeuzesysteem en een eindejaarsuitkering van 8,33%

Bijzonderheden

Ben je geïnteresseerd in deze afwisselende functie en wil je reageren?
Laat het ons weten door te reageren op deze vacature via Zorgselect. Graag zien we je cv en motivatie uiterlijk 30 september 2022 tegemoet.

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Rob Boer via [email protected] De vacature wordt gelijktijdig in- als extern uitgezet. Interne kandidaten hebben voorrang. Het opvragen van referenties maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure

De sollicitatiegesprekken vinden plaats in de week van 3 oktober a.s

Type Vacature
Organisatie Aveleijn
Locatie Aveleijn, Roombeek in Enschede
Postcode 7523 ZM
Stad Enschede
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Niveau 4
Arbeidstijd Part time
Uren van 20
Uren tot 24
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband
Informatie verkrijgen bij Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Rob Boer via [email protected]
Functie(s) Secretaresse
Publicatiedatum 22-09-2022
Reageer voor 30-09-2022
Ingangsdatum 01-11-2022
Nummer 114128
Doorsturen Bekijk PDF

Aveleijn

Al meer dan 50 jaar biedt Aveleijn ondersteuning aan kinderen, jongeren, volwassenen en senioren met een verstandelijke beperking of een lage sociale redzaamheid. We werken vanuit kleinschalige locaties in heel Twente en de gemeente Berkelland. Met ca. 80 locaties in de gemeente Berkelland en de 14 Twentse gemeenten zijn we regionaal sterk verankerd. We maken integraal onderdeel uit van de lokale samenleving en helpen onze cliënten de maatschappij zoveel mogelijk te begrijpen, zodat ze er positief deel van uit kunnen maken. Vanuit de missie ‘leven vol betekenis’ en de kernwaarden ‘ontmoeten’, ‘ontwikkelen’ en ‘ondersteunen’ creëren we ruimte voor de ontwikkeling van een eigen identiteit. We helpen onze cliënten doelen te vinden én te realiseren. Want als je weet wie je bent kun je groeien, vernieuwen en grenzen verleggen. Voor jezelf en in je relatie met anderen. Via begeleiding, trainingen en evenementen investeren we in talenten, vaardigheden, creativiteit, vriendschappen en positieve energie. Binnen de woon- en zorgomgeving staan gezondheid, geborgenheid, veiligheid en respect centraal. We werken vanuit de • kwaliteit van bestaan van Schalock; • driehoek cliënt, verwant en begeleider; • positieve psychologie (oplossingsgericht). Gemeenten en ketenpartners willen we stimuleren en inspireren op weg naar de invulling van het nieuwe zorgstelsel, waarbij we een actieve samenwerkingspartner zijn met een duurzame bijdrage voor de samenleving.

Meer over Aveleijn