(senior) functioneel applicatiebeheerder, Borne
Aveleijn

Functieomschrijving

Ben jij een ervaren functioneel applicatiebeheerder ICT met kennis van diverse applicaties?
Ben jij iemand die focus op resultaten combineert met aandacht voor mensen en processen?
En kun jij jouw collega’s meenemen in eigentijdse oplossingen?
Dan ben jij het talent dat wij zoeken!

 Aveleijn is op zoek naar een

(senior) functioneel
applicatiebeheerder
(32 - 36 uur per week)

Waar ga je werken?
De afdeling ICT bestaat uit adviseurs, functioneel applicatie beheerders, servicedeskmedewerkers en een manager. Samen staan we midden in een transformatieproces om de huidige en toekomstige ontwikkelingen binnen Aveleijn optimaal te kunnen ondersteunen. Ontwikkelingen als digitaal werken, Elektronisch Cliënten Dossier en Cloud Computing vragen om organisatieaanpassingen én aanpassingen in de onderliggende ICT-infrastructuur.

Samen met je collega’s draag je vanuit het bestuurscentrum in Borne actief bij aan bovengenoemde ontwikkelingen. Jouw expertise ligt primair op het gebied van de bedrijfsvoerende applicaties, waaronder het roosterpakket InPlanning en het HR pakket AFAS.

Je komt te werken in een klein team, waarin je veel ruimte hebt om zelf keuzes te maken. We bieden je de mogelijkheid om thuis te werken en flexibel te zijn. Op onze locatie werk je in een sociale omgeving waar je ook in contact bent met cliënten. Dat is waar het uiteindelijk allemaal om draait!
Spreekt dit jou aan? Lees dan snel verder.

Wat ga je doen?
Als Applicatiebeheerder ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het goed functioneren van de bestaande applicaties en het ondersteunen bij inrichting van nieuwe applicaties.

Dit houdt concreet in:

  • Je coacht collega’s en bent continu gericht op verbetering van de processen
  • Je signaleert de verbetermogelijkheden en doet voorstellen aan de manager
  • Je monitort de uitvoering van een project en motiveert je collega’s in de uitvoering hiervan
  • Je ondersteunt bij de doorontwikkeling van het HR pakket AFAS
  • Je beheert het Roosterpakket Inplanning
  • Planmatig en structureel (begeleiden van het) testen van software oplossingen. Adviseren over functionaliteiten
  • De inhoudelijke afstemming met de pakketleverancier op het gebied van applicatiebeheer
  • Het geven van instructies en gebruiksadviezen aan gebruikers van de applicaties; het bieden van 2e lijn ondersteuning bij applicatievragen en het verkrijgen en beschikbaar stellen van gebruikershandleidingen en instructies voor de gebruikers
  • Ondersteunen en vergroten van de kennis van de Servicedesk op het gebied van de applicaties onder beheer

Functie eisen

Wat vragen wij?

  • Je beschikt over een relevante HBO opleiding en aantoonbare kennis op het gebied van applicatiebeheer
  • Je kent de visie van Aveleijn en kunt deze vertalen naar de werkwijze en processen binnen applicatiebeheer
  • Je houdt de ontwikkelingen in je vakgebied nauwlettend in de gaten en neemt je collega’s hierin mee
  • Je bewaakt de tijdslijnen van een project en stuurt waar nodig bij
  • Je beschikt over kennis van frameworks als ITIL, ASL, BiSL.
  • Je hebt veel ervaring met het personeels- , salaris en roosterapplicaties en daarnaast kennis van de HRM processen. Kennis van Unit4 Cura, Inplanning, AFAS en ProActive is een pré.
  • Je signaleert problemen, maakt duidelijk onderscheid tussen hoofd en bijzaken, analyseert processen en vertaalt deze naar voorstellen
  • Je bent klant-, kwaliteit- en oplossingsgericht; je anticipeert en sluit aan op behoeften van klanten en geeft hoge prioriteit aan servicebereidheid en klanttevredenheid
  • Je stelt doelen en voert regie over planning en voortgangsbewaking en weet hierin verbindend op te treden.
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent in staat te relativeren, hebt inzicht in je eigen handelen en staat open voor reflectie en ontwikkeling.

Inschaling

Wat bieden wij jou? 
Je gaat werken in een waarden gedreven en financieel gezonde organisatie waar goed werkgeverschap hoog op de agenda staat. Aveleijn behoort tot “de beste werkgevers”! (https://www.beste-werkgevers.nl/wie-zijn-het/). Wij zetten jou als medewerker centraal en bieden daarom het volgende:

  • Een baan in een uitdagende werkomgeving
  • Arbeidsvoorwaarden conform de CAO Gehandicaptenzorg. De functie is ingedeeld in functiegroep 45/50 (max € 3.189,- resp. € 3.624,- bij een 36-urige werkweek). De salariëring is afhankelijk van je achtergrond en werkervaring.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals collectieve ziektekostenverzekering, het meerkeuzesysteem en een eindejaarsuitkering van 8,33%
  • Breng jij als medewerker straks zelf iemand aan voor Aveleijn? Dan ontvang je van ons, na indiensttreding van deze nieuwe collega, als beloning een financiële attentie

Bijzonderheden

De procedure
Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende en afwisselende functie?
Solliciteer dan vóór 19 april met jouw CV en motivatie via ZorgSelect.

Wil je graag meer informatie over de functie? Hiervoor kun je contact opnemen met Teun van Baaren, manager, via t.vanbaaren@aveleijn.nl of 06-51437214.

Het opvragen van referenties en een digitaal assessment maken onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Aquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Type Vacature
Organisatie Aveleijn
Locatie Aveleijn, Bestuurscentrum afdeling ICT
Postcode 7622 GW
Stad Borne
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd In overleg
Uren van 32
Uren tot 36
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij Teun van Baaren, manager, via t.vanbaaren@aveleijn.nl of 06-51437214
Functie(s) Applicatie-/Systeembeheerder
Medewerker ICT
Publicatiedatum 09-03-2021
Ingangsdatum in overleg
Reageer voor 19-04-2021
Nummer 59335
Doorsturen Bekijk PDF

Aveleijn

Al meer dan 50 jaar biedt Aveleijn ondersteuning aan kinderen, jongeren, volwassenen en senioren met een verstandelijke beperking of een lage sociale redzaamheid. We werken vanuit kleinschalige locaties in heel Twente en de gemeente Berkelland. Met ca. 80 locaties in de gemeente Berkelland en de 14 Twentse gemeenten zijn we regionaal sterk verankerd. We maken integraal onderdeel uit van de lokale samenleving en helpen onze cliënten de maatschappij zoveel mogelijk te begrijpen, zodat ze er positief deel van uit kunnen maken. Vanuit de missie ‘leven vol betekenis’ en de kernwaarden ‘ontmoeten’, ‘ontwikkelen’ en ‘ondersteunen’ creëren we ruimte voor de ontwikkeling van een eigen identiteit. We helpen onze cliënten doelen te vinden én te realiseren. Want als je weet wie je bent kun je groeien, vernieuwen en grenzen verleggen. Voor jezelf en in je relatie met anderen. Via begeleiding, trainingen en evenementen investeren we in talenten, vaardigheden, creativiteit, vriendschappen en positieve energie. Binnen de woon- en zorgomgeving staan gezondheid, geborgenheid, veiligheid en respect centraal. We werken vanuit de • kwaliteit van bestaan van Schalock; • driehoek cliënt, verwant en begeleider; • positieve psychologie (oplossingsgericht). Gemeenten en ketenpartners willen we stimuleren en inspireren op weg naar de invulling van het nieuwe zorgstelsel, waarbij we een actieve samenwerkingspartner zijn met een duurzame bijdrage voor de samenleving.

Meer over Aveleijn