Als servicedeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt (mondeling, telefonisch, mail en via de servicedeskapplicatie) voor eindgebruikers die vragen, verzoeken en problemen ervaren. De uitdagingen waar je mee te maken krijgt kunnen zeer uiteenlopen: van problemen met inloggen, autorisatierechten toekennen tot het installeren van telefoons en computers.
Jij lost deze situaties in eerste instantie zelf op. Lukt dit niet, dan zet je deze meldingen door naar een van je collega’s waarbij je de gebruikers informeert over de voortgang. Alles draait om de juiste doorstroming zodat we samen efficiënt kunnen werken. Wij streven naar een 1e-lijn met zoveel mogelijk kennis. Jouw rol hierin is cruciaal. Wij vinden het erg belangrijk dat je je als servicedeskmedewerker klantgericht, flexibel en proactief opstelt.
Ben jij open met een eerlijke mentaliteit en gevoel voor verantwoordelijkheid? Ben je zelfstandig, flexibel, positief, proactief, meedenkend en heb je een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift? Kom dan kennismaken. Heb je daarnaast kennis van en ervaring met de Microsoft besturingssystemen, de Office applicaties en iPad/iPhone? En heb je goede communicatieve vaardigheden en ben je servicegericht? Dan zijn we op zoek naar jou. Kennis van een helpdesksysteem is een pré.
Wil jij een afwisselende baan met klantcontact? Ben jij communicatief sterk, nieuwsgierig en vind je de allernieuwste techniek leuk? Kom dan ons team versterken en kom werken met uitstekende voorzieningen in ons moderne kantoorgebouw in Groenlo.
Ons team houdt van aanpakken en waar zelfstandigheid en samenwerking hand in hand gaan. We hebben korte lijnen en schakelen snel met een collegiale sfeer. Vragen staat altijd vrij en met een enthousiaste en gepassioneerde inzet kom je een heel eind. Krijg je daar energie van? We maken graag kennis!
Onze medewerkers, vrijwilligers en mantelzorgers zetten zich elke dag weer keihard in om het beste uit elk moment te halen. Uit de speciale momenten, de moeilijke momenten, maar ook uit die ‘gewone’ werkmomenten, waar je misschien niet altijd bij stilstaat. Ook die kunnen voor een beetje geluk kunnen zorgen.
En we snappen dat dat voor iedereen anders is. Ervaringen zijn altijd persoonlijk en daar bieden we graag ruimte aan, zodat iedereen die bij ons werkt zijn draait vindt en zich op zijn eigen manier kan ontwikkelen. Iedereen fluitend naar het werk. Daar gaan we voor.
* Minimaal MBO-3 werk- en denkniveau
* Een tijdelijke functie voor een half jaar voor 36 uur per week in verband met vervanging van ziekte en tijdelijke extra werkzaamheden
* Schaal FWG 40 van de CAO VVT. ( 2495,33 – 3254,43)
* Eigen (thuis) werk laptop
* Een informele, plezierige no-nonsense cultuur met ruimte voor ontwikkeling en eigen initiatief
* 8% vakantiegeld, 8,3% eindejaarsuitkering en een mooie vakantie urenregeling
Zie jij jezelf al bij ons werken? Solliciteer dan meteen! Wil je meer weten over deze vacature of heb je vragen vooraf? Neem dan contact op met Wilco Kempers of Martijn Kool. Beiden bereikbaar via 0544-474102.
Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met afdeling recruitment, bereikbaar op het nummer 06 82005970 (telefonisch of via de app) of per mail [email protected]
Dan drinken we graag een kopje koffie met je.
Type | Vacature |
Intern nummer | 496 |
Organisatie | Stichting Zorgcombinatie Marga Klompé (SZMK) |
Locatie | Marga Klompé regio Achterhoek |
Postcode | 7141 AN |
Stad | Groenlo |
Werkveld | Verpleging & Verzorging en Thuiszorg |
Opleidingsniveau | Niveau 3 |
Arbeidstijd | Full time |
Arbeidsovereenkomst | Bepaalde tijd |
Externe url | Bekijk |
Functie(s) |
Medewerker ICT |
Publicatiedatum | 23-05-2023 |
Reageer voor | 06-06-2023 |
Ingangsdatum | 23-05-2023 |
Nummer | 120206 |
Marga Klompé is met wooncomplexen, zorgcentra, thuiszorg en meerdere dagactiviteiten- en ontmoetingscentra een toonaangevende zorgorganisatie in de regio Oost-Acherhoek. Meer informatie op www.szmk.nl.
Meer over Stichting Zorgcombinatie Marga Klompé (SZMK)